سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

چکاپ ماهیانه هفته شانزدهم

1391/4/12 9:38
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه مامان، سلام یکی یه دونه مامان، سلام وروجک شیطون مامان

دیروز من و پدر از ساعت 2 بعدازظهر رفتیم بیمارستان تا ساعت 5/5بعدازظهر اونجا بودیم.

خانم دکتر گفت یه سنو ازت میگیرم و اگه نشون داد جنسیتش رو هم میگم . وقتی رفتیم توی اتاق سنو پدر بیرون اتاق منتظر بود ولی خانم دکتر گفتن پدر هم میتونن بیان و نی نی رو ببینن . خلاصه خود ایشون به پدر زنگ زدن که بیان توی اتاق .

وقتی که شما روی مونیتور رخ نمودید پدر کلی ذوق زده شده بود شما هم که اولش آروم بودی و خانم دکتر گفت چقدر نی نی تون آرومه پدر گفت به پدرش رفته ولی بعدش شروع کردی به ورجه وورجه کردن و شیطونی و تکون دادن پاها و دستها و انگشتهات . و همش دستهات توی دهنت بود . الهی دورت بگردم که کلی برای من و پدر دلبری کردی و دل ما رو آب کردی ولی اینقدر حیا داشتی که نگذاشتی ببینیم دختر یا پسری.

از دیروز تا حالا پدر جون و من اینقدر عاشق شدیم که نگو و نپرس . من که را به را قربون صدقت می رم پدر هم که حرکاتتو تکرار می کنه و می گه نی نی اینطوری می کرد نی نی اینطوری می کرد. خلاصه کلی ما رو عاشق خودت کردی عزیز جیگر طلام.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کوروش
12 تیر 91 23:05
میبینم که نی نی ما هم مثل کوروش مامان و باباش رو گذاشته سرکار


چی بگم از همین الان داره سرکارمون میذاره
مامانی
13 تیر 91 7:51
سلاااااااااااااااام عزیزدل
خوبی؟
بروزم منتظرتم



آره ممنونم خوبم
حتمامیام
مامانی
13 تیر 91 11:34
سلام عزیزمن نی نی بازم مشخص نشد وااااااااااااااااااا
بخدا عجیبه مگه میشه من یه هفته از شما عقب ترم هفته 13 نی نی من مشخص شد
نی نی های شما چطوری می ایستن؟
صدر صد الان مشخصه باید سونو تشخیص میداده که نداده الان الت تناسلیش دیگه خیلی واضحه
اون باید تکونش میداد تا بچه برگرده و زودی ببینه مگه میشه به همین راحتی بگه نمیشه دید
شماهاهم اصلا انگار ذوقی واسه دیدن جنسیتش ندارین وگرنه اونجا بهش زور میکردین که تشخیص بده اگه نده برید جای دیگه
الان از نظر همه دکترا 14 هفته اخر تعیین جنسیته


چی بگم خواهر ولی من که بیرون از بیمارستان نمیرم سنو همون خانم دکتری که قراره پیشش زایمان کنم توی همون بیمارستان ازم سنو میگیره توی مطب خودش
نسرین
14 تیر 91 11:00
قربونت برم خاله جون اینقدر باحیایی.



خدا نکنه خاله جون انشاا...120ساله بشی