سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

از تاریخ1/9/91 مرخصی زایمان

1391/9/1 10:43
259 بازدید
اشتراک گذاری

از امروز من و دختر گلم به یه مرخصی شش ماهه رفتیم ولی هنوز من به صورت کاملا فعال سر کارم .گریه

چون سال مالی میلادی داره تموم میشه و من فقط می تونم تا چند روز بعد از زایمانم توی خونه باشم و بعدش دوباره از اول دی ماه باید به صورت چند روز توی هفته بیام سر کار عصبانی

دیروز برای چکاپ هفتگی رفته بودم بیمارستان و کلی با دکتر صحبت کردم سر زایمان و ایشون به من گفت با شرایطی که تو داری بهتره سزارین کنی و تاریخ سزارین من رو 19/9/91 گذاشت چون ایشون اعتقاد دارن باید آخر هفته 39 وقتی وارد هفته 40 شدم سیلوناجون رو بده بغلم.

ولی من به این باورم که دختر گلم زودتر میاد بغلم حالا باید دعا کنم قبل از این تاریخ اتفاقی نیفته (کیسه آبی چیزی...) که مجبور بشم مثلا فکر کنید توی ترافیک بخوام برم بیمارستان صارم استرس

التماس دعا دارم توی این شبهای عزیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نسرین
1 آذر 91 13:17
چقدر عالی سعی کن استراحتت رو بیشتر کنی تا سیلوانا جون بیشتر وزن بگیره باورم نمیشه 18 روز دیگه خاله میشم هوراااااااا خدا رو شکر مراقب خودت باش عزیزم التماس دعا


ممنونم خاله
ولی من که هنوز سر کارم
مامان ساینا
1 آذر 91 16:14
عزیزم نگران نباش ایشالله سالم به موقع و راحت به دنیا میاد.


دعا کنید برام
مامان علیرضا
1 آذر 91 21:42
عزیزم به نطرم هر جور میتونی نرو سر کار و کلی به خودت برس، اصل وزن گیری نی نی تو این مدت انجام میشه
مواظب خودت باش


ممنونم از راهنمائیهات
نیلوفر/مامانه روژینا
4 آذر 91 20:28
عزیزم مرسی که این چند وقت به وب روژینا اومدی. انشالله که به سلامتی زایمان کنی وسیلوانای عزیز رو تو بغلت بگیری. اصلا استرس نداشته باش انشالله که اتفاقی نمیفته ودخملی سر وقت به دنیا میاد.


خواهش می کنم گلم
ان شاا... عزیزم برام دعا کنید
مامان کوروش
6 آذر 91 8:26
عزیز دلم خیلی مواظب باش ، این هفته های اخر خیلی مهمند
به زودی دخملی رو می بینیم انشا...


آره ان شاا... و به امید خدا
مامان نوشي
7 آذر 91 11:44
انشاالله كه تا أون موقع هيج اتفاقي نمي افته و سيلوانا جون به موقع مياد بغلت


ان شاا...
مامان ساینا
9 آذر 91 13:54
عزسز دلم واقعا تو این روزا استراحت نیازه..نهایت استفاده رو ببر که از ماه آینده حسرت ثانیه به ثانیه اش رومیخوری
مواظب نی نی مون باش مامانی



حتما عزیزم