سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

درد و دل مادرانه

1391/4/10 12:51
1,213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته مامان

فردا نوبت چکاپ ماهیانه دارم عزیزم خیلی خوشحالم که می تونم فردا صدای قلب مهربونتو بشنوم و کلی ذوق کنم و تا چند روزی که بین چکاپها هست رو با اون صدا توی گوشم بگذرونم .

اگه بشه فردا یه سنوی تعیین جنسیت هم می رم تا اگه خدا بخواد بفهمم که تو فرشته مامان دختر یا پسری جیگر طلای مامان

                            

هرچی هستی فقط از خداوند بزرگ می خوام که صالح و سالم باشی عزیزم خودتم از خدا بخواه فرشته من که خدا شما عزیز دلمو سلامت بیاره توی بغل من .

خیلی دوستت داریم هم من و هم پدر از صمیم قلب. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نسرین
10 تیر 91 12:56
عزیزم سلام نینی من رو به نینیت برسون ما حالمون خوبه شما چطورید ؟
دوست دارم بدونم نینیت چیه خدا حفظش کنه از بلاها میبوسمت


ممنونم خاله نسرین عزیز. خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه
مامان کوروش
10 تیر 91 23:07
من منتظرم ببینم گوگولی مون دخمله یا پسر
خاله نی نی
11 تیر 91 17:39
خبر و زود زود بدید ما منتظریم میخوایم اسم پیدا کنیم خداکنه همیشه سلامت باشه
نسرین
11 تیر 91 21:10
منتظرم عسلی ما حالش خوب بود دخمل ناز نازی یا پسر قند عسل؟