سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

ففقط دو روز کامل دیگه مونده

1391/9/16 15:34
226 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پنج شنبه 16/آذر 

جمعه و شنبه روز های کاملی هستن که تا دیدار من و دختر طلام باقی مونده .

فردا آخرین جمعه ای هست که من و همسرم دو نفری زندگی می کنیم و قراره از صبح بریم بیرون و کلی خوش بگذرونیم .

البته اگه من خسته نشم و بگم زودتر برگردیم خونه 

روز سه شنبه برای آخرین بار رفتیم چکاپ هفتگی و خدا رو شکر حال هردونفریمون خوب بود خانم دکتر به من گفت چرا داره هر هفته از وزنت کم مبشه ولی سنو گرافی آخر را که طی هفته گذشته انجام داده بودم وزن نی نی رو نزدیک به سه کیلو تخمین زد که جای شکر داره .

و قرار شد روز یکشنبه 19/آذر ساعت 6 صبح برای کارهای بستری بیمارستان باشیم .

بازم خیلی دلشوره دارم که دختر طلا نخواد تاریخ تولدش روجلوتر بندازه 

روز سه شنبه به قدری هوا کثیف بود که از در بیمارستان که اومدم بیرون احساس خفگی به من دست داد و بعد از اینکه رسیدم خونه حالت تهوع و سردرد داشتم .

ممنونم از همه مادرهایی که نگران من بودن و ازشون می خوام منو دخترم رو از دعای خیرشون بی نصیب نکنن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

صبا (دختر عمه ی ریحانه)
16 آذر 91 15:50
خاله جون من و ریحانه هر دو دعا می کنیم که دختر نازتون دنیا بیاد .


مامانى
16 آذر 91 16:19
ایشالا راحت زاىمان کنی و نی نی سالم بیاد بغلت


ممنونم عزیزم
مامان نوشي
16 آذر 91 20:43
عزيزم جشم رو هم بذارى اين دو روز هم كذشته و سيلوانا خانم نازززز اومده تو بغلت، فقط به اينكه دو روز ديكه روى ماهش رو ميبيني فكر كن و نكران هيج جي نباش، يادت نره بعد از زايمان زود بياي و بهمون خبر بدى و عكسش رو بذارى ، انشاالله زايمان خيلي خوب و راحتي داشته باشى، بوسسسسسس



حتما عزیزم
ممنونم از دلداریتون
مامان ساینا
16 آذر 91 21:49
نه عزیزم نگران نباش سر موقع نی نی ناازمون به دنیا میاد.زودی بیایی و عکسشو بزاری دوست دارم عزیز دلمو زودی ببینم
قربونش برم


با دعای شما مادرهای مهربون
حتما عزیزم
مامان نسرین
16 آذر 91 23:30
سلام آخیش خیالم راحت شد که حالت خوبه
فقط به دختر گلت و روزهای خوب آینده فکر کن و از هیچی نترس به امید خدا راحت زایمان کنی و گل زیبات بیاد تو بغلت تو تخت زایمان اونایی که نینی دار نمیشم رو از یاد نبر ودعاشون کن . من ودخترم حتما دعات میکنیم تو اولین فرصت بیا خبر بذار برامون به خدا نگرانت میشم. التماس دعا


ممنونم مامان نسرین عزیزم
خوشحالم از اینکه شما و دختراتون منو فراموش نکردین از دعای خیرتون
مامان علیرضا
17 آذر 91 10:30
عزیزم ایشالا زایمان راحتی داشته باشی
مارو از دعای خیرت فراموش نکنی
ایشالا در اسرع وقت بیایی و از حال خودت و دختر نازت ما رو خبردار کنی
برایت بهترینها رو آرزومندم

حتما

مطلع عشق
17 آذر 91 19:29
سلام مامان سیلوانا جان......
انشاءالله که گل دخترتون به موقع و سالم به دنیا بیاد....
همهی ما رو از دعای وقت زایمانتون فراموش نکنید....

ممنونم
حتما عزیزم

مامان فرانک
18 آذر 91 7:41
خدا تو و بچه ماهت رو در پناه خودش و قرآن برای یه عمر طولانی و خوش وسلامت کنار شوهرت نگه داره

ممنونم مامان فرانک عزیز همچنین شما
مامان کوروش
18 آذر 91 8:23
عزیز دلم خیلی خوشحالم و هیجان زده
نگران نباش انشا... همه چی به خوبی و خوشی می گذره
سریع خبر بده پلیز

چشم عزیزم در اسرع وقت

خاله نینی
18 آذر 91 12:54
من چند وقت هرچی آدرستو وارد میکردم سایتت باز نمیشد امروز زدم باز شد ان شااله هردو سلامت باشید پیشاپیش تولد سیلوانا جون رو تبریک میگم

ممنونم خاله جون

مامان نسرین
18 آذر 91 13:59
سلام عزیزم . امیدوارم روز آخر رو به خوشی سر کنی و فردا رو به سلامتی سپری کنی و ثمره عشق پاکت بیاد تو بغلت خیلی احساس زیباییه تا میتونی ازش لذت ببر . به خدا میسپارمت دوست خوبم . تو اولین فرصت بیا و خبر زایمانت و عکس دختر گلت رو بذار . کاشکی امروز عکس از روز آخر بارداریت میذاشتی اگه گذاشتی خبرم کن منم روزهای آخر عکس میذارم .

حتما میگذارم عزیزم

مامان ساینا
19 آذر 91 13:10
الان سیلوانا جوووون به دنیا اومده.. چشمتون روشن
ایشالله زایمانی خوبی داشته باشی

ممنونم عزیزم

مامان کوروش
19 آذر 91 13:23
مامان جون منتظریما ، دخملی اومد یا نه ؟


اومده
الهام
20 آذر 91 18:39
به حق امام رضا دعا میکنم الان بچه ی ناز و سالمت رو توی بغلت گرفته باشی و بهش شیر میدی..........
مامان کوروش
21 آذر 91 9:32
عزیزم بیا یک خط بنویس و ما رو از نگرانی در بیار
مامان نوشی
23 آذر 91 13:30
دوستم کجایی؟ سیلوانا خویه؟زود بیا خبر بده.
مامان علیرضا
25 آذر 91 14:31
عزیزم زودتر بیا دلمون آب شد
مامان نوشي
26 آذر 91 19:22
كجايي دوستم الان سيلوانا بايد ٨ روزه باشه، بيا يه خبري بده دلمون اب شد
مامان کوروش
27 آذر 91 10:15
دلم پکید عزیزم بیا دیگه