سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

این چند روز تعطیلی

1391/9/6 10:15
233 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه ساعت 5 بعداز ظهر از شرکت رفتیم بیرون و حدود ساعت      5/6 عصر رسیدیم خونه، پدر جون اومدن تا سر خیابابون دنبال من و یواش یواش با همدیگه رفتیم خونه .

روز بعد من آزمایش داشتم برای اتاق عمل باید ناشتا می بودم تا قبل ساعت 8 شب یه شام مختصر خوردم و بعدش دیگه چیزی نخورم تا صبح که رفتیم آزمایشهارو دادم و بعدش هم ازم نوار قلب گرفتن و بعد حدود ساعت 9 بود که لقمه هایی رو که برده بودم خوردم

بعد که اومدیم خونه بین راه سبزی خوردن خریدیم و رفتیم تره بار میوه و گوشت خریدیم و پدر جون من رو رسوند خونه و خودش رفت سر کار.

منم گوشتها رو دسته بندی کردم و چرخ کردم ، قیمه ای خورد کردم ،آبگوشتی گذاشتم ،  جا گذاری کردم  توی فریزر و برای نهار هم گردن گذاشتم و براش باقالی پلو درست کردم و بعد میوه ها رو جابه جا کردم ، سبزی رو پاک کردم تا ساعت 3 که پدر جون تشریف آوردن و نهار خوردیم و بعد از ساعت 5/4 خوابیدیم تا 7 شب وقتی بیدار شدم همه جا تاریک بود.تعجب

شب هم رفتیم بیرون یه دوری زدیم و چند جا هم از نذریهای امام حسین (ع) خوردیم و برگشتیم خونه و دوباره از ساعت 1 خوابیدیم تا 6 و بعد از نماز دوباره خوابیدیم تا 10صبح، بعدش دوباره بعد از نهار از ساعت4عصر خوابیدم تا 5/6 عصر .

توی این چند روزه کلی خوابیدیم و استراحت کردیم و صد البته زبان انگلیسی تمرین کردم چون این ترم نمیریم سر کلاس و دوباره از ترم آینده می ریم .

به نظر خودم به این استراحت چند روزه احتیاج داشتم . چون خیلی خوب می خوابیدم بدون اینکه کم بیارم نیشخند 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کوروش
6 آذر 91 10:52
عزیزم تا 5 شرکتتتتتتتتت بودی
تو رو خدا مواظب باش


آره دیدی تورو خدا
مامان نوشي
7 آذر 91 12:18
كار خوبي كردي حسابي استراحت كن كه وقتي دخملي بياد تا جند وقت از خواب خبرى نيست


آره همه میگن بعد از زایمان دیگه خبری از خواب نیست
مامان کوروش
7 آذر 91 14:26
کی به سلامتی می ری بیمارستان ؟


روز 19/9 نامه بستری منو داده
الهام
8 آذر 91 18:57
برات دعا میکنم این 10 روز باقیمانده هم به سلامتی پشت سر بذاری و نی نی ناز و سالمت رو بغل کنی برای منم دعا کن که لذت این روزای تورو بچشم


خیلی خیلی ممنونم ازتون
ان شاا... که میچشی عزیزم