سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

بدون عنوان

1391/2/19 11:07
190 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه زرد توپل من

این روزها حالم خیلی بهتره و کمتر معدم درد می گیره و کمتر سر معدم می سوزه. اغلب وقتها هم که من گرسنمه و درام غش می کنم از گرسنگی ولی با یکی دولقمه اول فکر می کنم اندازه یه... خوردم .

الان سه روزی هستش که رفتیم خونه مادر ( مادر پدر) چون من نمی تونم غذا بپزم یعنی از بوی غذا بدم میادسبز البته می تونم بخورم نیشخند رفتیم اونجا و کلی بهمون خوش می گذره از اداره تا خونه مادر خیلی دور نیست و من خیلی سریع می رسم از اینجا می رم بزرگراه نیایش شرق و بعدم می رم چمران شمال و مدرس جنوب و جردن و خیلی سریع می رسم خونه . دیگه ترافیک نداره.

امروز صبح پدر رفته بود از سر باغ فردوس چند تا سنگک گرفته بود که مامان جونی صبحونه بخوره . منم که بی حال و خواب آلوخمیازه دو تا لقمه بیشتر نخوردم . تلویزیون خونه مادر خراب شده که پدر بهشون گفت می برم می دم درست کنند. آورد بذاره تو ماشین که جاش نشد گذاشت روی صندلی جلو و منو می خواست برسونه رفتم عقب نشستم که تا اداره خواب بودم البته پدر برام یه لقمه خوشمزهخوشمزه گذاشته بود و گفت اینو ببر و هروقت که گرسنت شد بخور که منم از ساعت10 همیشه گرسنم می شه .

 صبح که خواستیم بیایم بیرون دوباره به مادر گفتیم که ما شب میایم زبان چون اگه نریم اونجا پدر مجبوره منو بره بیرون بهم شام بده  که اصلا هم بهمون نمی چسبه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کوروش
19 اردیبهشت 91 11:42
بد نگذره خواهر !


نه خدا رو شکر خوبه عزیزم
نایسل
19 اردیبهشت 91 12:37
ای جان قربونتت برم
نایسل
19 اردیبهشت 91 12:37
من نی نی داشتم وای از مرغ متنفر بودم همش میرفتم چلو گوشت میخوردم


منم به بعضی چیزها که فکر می کنم میبینم زیاد دوست ندارم ولی اینقدر بیرون غذا خوردم توی این چند وقته دیگه حالم بد می شه از غذای بیرون
نایسل
19 اردیبهشت 91 15:48
وای گلم غذای بیرون نخور خوب نیست من دو هفته پیش مسموم شدم شدید
بارداری برات بده
قربونت بشم نی نی دنیا اومد هر چی خواستی بخور


عزیزم ممنونم از را هنمائیتون آخه چون نمی تونم غذا درست کنم می رم اون جاهایی که غذا خونگی درست می کنن و می فروشن غذا می خورم
نایسل
19 اردیبهشت 91 16:15
گلم باید خیلی استراحت کنی من خونمون آسانسور نداره 61 تا پله داشتیم همش اینار وبالا پایین میرفتم وسلیه هارو جابه جا میکردم بعد خیلی اصلا هواسم به خودم نبود ولی تو خیلی به خودت برس استراحت کن واسه ارامش اونم خوبه
نایسل
19 اردیبهشت 91 16:15
از 3 ماه رد شه خوب میشی گلم نگران نباش


امیدوارم
نایسل
19 اردیبهشت 91 16:16
مطمئنم که یه نی نی نازو تپلی میاد بغلت عشقم


برام دعا کن عزیزم