سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

پایان مهمانی چند روزه

1391/2/20 9:19
249 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی کوچولوی مامان سلام

امروز صبح که می خواستم بیام سر کار مجبور شدم تمام جل و پلاسمونو جمع کنم تا شب بریم خونه خودمون ناراحت خیلی ناراحت هستم . چون فردا قراره مامان بره کلاس زبان ، عزیزم هفته گذشته میان ترم داشتم نمی دونم چند می گیرم ولی امیدوارم این ترم هم مثل ترم قبل نمره خوبی بگیرم . البته در کل.

راستی قراره بریم کیش برای هفته آبنده ، فکر کنم خیلی خوش بگذره ، یه دفعه ای پیش اومد.  ولی پدر خیلی استقبال کرد و قراره بشه اولین سفر سه نفری مادر و نی نی و پدر .قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کوروش
20 اردیبهشت 91 9:41
این قالبت خوشگله مبارکه
خوش بگذره


ممنونم عزیزم
نایسل
20 اردیبهشت 91 16:33
اره الهی خوشبخت و عاقبت به خیر شه نی نی توهم دنیا بیاد جون جون جون قربونش بشیم
مامان کوروش
23 اردیبهشت 91 8:08
روزت مبارک عزیز دلم
نایسل
23 اردیبهشت 91 19:37
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛ هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. . زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !! نفس تازه كن بانو .. "روزت مبارك قالب مبارک
مامان امیرمحمد
24 اردیبهشت 91 8:49
وقتی نغمه های تلخ تنهایی و بی کسی، در تراکم ابرهای تیره دشواری ها شنیده می شود، این کلام آرامِ مادرانه است که مرهم می شود و به کویر ساکت و عطش زده جان فرزند، باران می بارد به نرمی. پاداش مادری چیزی نیست، جز رضوان پروردگار که پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: «بهشت زیر گام های مادران است». عزیزم روزت مبارک
مامان کوروش
25 اردیبهشت 91 8:17
کجایی مامان جون ؟ احوال خودت و نی نی ات خوبه ؟
نایسل
25 اردیبهشت 91 9:46
قربونت گلم همیشه به گردش

ممنونم عزیزم