سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

هفته هشتم

1391/2/17 9:47
218 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان سلام عزیزمniniweblog.com

منو شما الان 8 هفته هستش که با همدیگه ایم  و امیدوارم که بقیه هفته ها رو تا به دنیا اومدن شما زیز دلم به همین خوبی سپری بشه و اما تغییرات شما دلبند مامان توی این هفته:niniweblog.com

در این هقته جنین هشت هفته ای است و چون تمام اعضای داخلی بدن کامل است حالا می توان جنین را بچه خواند. اما بچه تا لحضه ی تولد به رشد و نمو خود ادامه می دهد. انگشتان دست و پا و همچنین شانه ها و پاها حالا کامل هستند. انگشت شست از باقی انگشتان شناخته می شود. دستها آنقدر بلند هستند که از دور سینه هم بیشتر هستند. دو نیمه ی مغز (یعنی نیمه ی راست و نیمه ی چپ) تشکیل شده اند و شروع به کنترل حرکات بدن می کنند. کلیه ها شروع به کار می کنند و کم کم ادرار به وجود می آید. پلکها تمام چشم را پوشانده اند و به همین دلیل چشمها بسته هستند. سر دماغ نیز در این هفته دیده می شود و لب بالا نیز کامل است. اولین لایه ی پوست شروع به پوشاندن بدن جنین می کند و بدن استخوانی جنین به این صورت عایق می شود.

من قربونت برم که داری بزرگ میشی عزیز دلم.niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کوروش
17 اردیبهشت 91 10:14
تا چشم به هم بذاری می شی چهل هفته راستی تصمیم گرفتی طبیعی زایمان کنی یا سزازین بشی ؟
نایسل
17 اردیبهشت 91 11:51
عزیزززز دلم برات بهترین دوران بارداری ارزو میکنم ابشالا شروع کنه به لقد زدن دلت اب بشه



ممنونم عزیزم ان شاا...
نایسل
17 اردیبهشت 91 12:13
قربونت عزیز دلم دیشب ما خیلی راه ها رو امتحان کردیم ولی جواب نمیداد 20 دقیقه نفسم دیگه بالا نمی اومد
نایسل
17 اردیبهشت 91 12:39
قوبونت
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
18 اردیبهشت 91 23:30
عزززززززززززززززززززیزم رمز اگر ندادم برو خصوصی ببین
مامان الی
19 اردیبهشت 91 8:53
سلام عزیزم
آخییییییی خاله فدای نی نی 8 هفته ای تو بشه
وای نمی دونی چقدر زود می گذره . یه روز میای می نویسی فردا قرار نی نی بیاد
ایا... سالم و سلامت باشه
میسی خاله اومدی نظر دادی بوسسسسسسسسسس

ان شاا... با دعای شما مادرای مهربون