سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

اولین دلبری نی نی برای پدر جون

1391/5/18 10:27
198 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز ما رفتیم خونه مادر برای افطار، شما هم که خدا اینقدر عزیزت کرده هی تکون می خوردی و شکم مامان جون رو سفره کردی. به پدر جون گفتم بیا دستت رو بگذار ببین حس می کنی لگد زدنای نازنازیشو که یهویی شما یه لگد محکم زدی و پدر جون کلی ذوق کرد و گفت حس کردم حس کردم اینقدر خوشحال بود که تا یه چند لحظه ای لبخند روی لبش بود و داشت به اون لحظه ضربه شما فکر می کرد

قربونت برم مامان جون که دیشب دل پدر جون رو هم بدست آوردی و کلی خوشحالش کردی

موقعی هم که خواستیم بیاییم خونه شما دوباره شروع کردی به ضربه زدن و دوباره پدرجون حس کردن ضربه های شمارو و دوباره همون خوشحالیشون مضاعف شد

موقع خواب هم برات قصه شنگول و منگول رو تعریف کرد و شما هم که اولش وول می خوری ولی بعد از چند لحظه می خوابی و دیگه وول نمی خوری ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان کوروش
18 مرداد 91 11:12
عزیز دلمممممممم
حالا بذار بیاد دخملی ، فقط مواظب باش جاتو نگیره ( مامان کوروش که بدجنسی اش قلنبه شده )


آره خواهر خودمم می ترسم از این موضوع همش به همسری می گم هرکی جای خودش
مامان میعاد
18 مرداد 91 14:06
سلام

آلهی ایشالله صحیح و سلامت فارغ بشی و نینی نازتو در آغوش بگیری روزهای سخت ولی قشنگین.


ممنونم عزیزم آره خیلی قشنگه
مامان میعاد
18 مرداد 91 14:09
اسم مروارید زیاد بکار بردین اسمشو همین میخواین بذارین؟


نه عزیزم منظورم از مروارید و صدف همون نی نی و شکم بندست

نایسل جون
18 مرداد 91 14:58
آخییییییییییییییییییییییییییی
عزیزممم


فسقلی مامان وبابا
18 مرداد 91 16:56
سلام عزیز دلم خوبید مرسی از اینکه گاهی یادی از من ودخترم می کردید من بعد از عملم کمی مشکل پیدا کردم متاسفانه ولی امید دارم با دعای شما دوست های مهربان بهتر بشم وبتونم واسه دخترم مادری کنم آتنا جون صورت خاله گلش رو می بوسه مواظب غنچه ما باش الهی فدای دلبری هاش بشم من عسل خاله دوستت دارم جوجو


ممنونم خاله جون که از احوال خودتون منو باخبر کردین منم صورت ماه آتنا جون رو می بوسم
خدا نکنه خاله

نایسل جون
18 مرداد 91 17:58



مامانی
19 مرداد 91 14:09
الهییییییییییییی قربون دخمل نازت بشممممممممم

بروزم و التماس دعا دارم


خدا نکنه خاله جون
مامان کوروش
21 مرداد 91 12:53