سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

شنگول و منگول و حبه انگور

1391/5/17 9:15
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

چند شبی هستش که موقع خواب برای شما من و پدر جون داستان شنگول و منگول رو تعریف می کنیم و شما هم و اولش واکنش نشون میدی و خوب تکون می خوری و بعدش آروم میشی و می خوابی.

من و شما از روز پنج شنبه ترم جدید زبان که شروع میشه باید بریم سر کلاس هم هوا گرمه و هم من خیلی زود خسته می شم و از شما جیگر خودم می خوام که منو همراهی کنی تا بتونم کلاسها رو تا آخر ادامه بدم . البته من به شما قول دادم که اگه این کارها رو بکنی برات از شهر کتاب کتاب داستان شنگول و منگول و حبه انگور رو براتون بخرم و از این به بعد از روی کتاب براتون داستان رو تعریف کنم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

س
18 مرداد 91 6:04
چه کار جالبی میکنید
به لطف خدا کلاس زبانتو هم میری.موفق وسلامت باشی.راستی اسم نی نی چیه؟


ممنونم عزیزم شما هم همینطور
هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده