سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

بدون عنوان

1391/4/7 10:31
176 بازدید
اشتراک گذاری

یه چند وقتیه که بعضی از شبها خوابتو می بینم عزیزم اینقدر توی خوابم که میای نازی که هیچ حدو حساب نداره توی خواب همش باهات بازی می کنم با می بوسمت یا لپتو می کشم صبح که از خواب بیدار می شم همش اینجوریماینقدر خوشحالم که نمی تونم به کسی نگم چرا خوشحالم

یه چند شبی هستش که نمی تونم خوب بخوابم نمی دونم چرا بعد از یکی دوساعتی که می خوابم بعدش همش چشمام بازهتوی تاریکی و نمی تونم بخوابم تا دم دمای صبح و اونموقع تازه خوابم می بره و لی باید خیلی زود بیدار شم و بیام سر کار که اونجا هم همش بی حالم و خوابم میاد .

نمی دونی چقدر دوست دارم به یه چشم به هم زدنی این چند ماهه هم تموم بشه و تورو بتونم بغل کنم .

دیروز قرار بود پدر بیان دنبال من تا با همدیگه بریم خونه مادر ساعت حدود 4 بهشون اس زدم که چه ساعتی میایی؟ منو نی نی خسته شدیم . و ایشون هم در جواب گفتن اومدم نی نی رو هم بیارم . منم گفتم آره اگه گرسنشه و طاقت نداره من برسم خونه با خودت بیارش تا شیرش بدم.نیشخند

عزیزم تو توی بازیهای منو پدر هستی بازیهایی که بعضی وقتها دوست دارم واقعیت داشت. البته خیلی هم دور نیست بالاخره به امید خدا میرسه روزی که تو رو پدر با خودش بیاره وقتی که می خواد بیاد دنبال من.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی
7 تیر 91 10:50
سلام مامانیییییییییییی عزیزم شما هم مثل من منتظری>؟
بروزم منتظرتونم


حتما
مامانی
7 تیر 91 16:32
ایشالا مشخص میشه عزیزمممممم
مامان الی
8 تیر 91 9:15
آخییییییییییییییییی
عزیزم
کم خوابی رو دیگه نگو
ولی می ارزه
ههههههههههههههههه



آره می ارزه به یه لبخند نی نی بعد از به دنیا اومدنش ان شاا...
مامانی
8 تیر 91 19:17
سلامممممممم مامانی خوب ومهربون
خوبی عزیزم؟
بروزم منتظرتم




حتما میام
مامان کوروش
9 تیر 91 13:08
مامان جونم وقتی کارکردن توی بارداری خیلی سخته سعی کن روزها نخوابی که شبها راحت بخوابی
ممنون که نگران شده بودی
یه کم بیزی بودم حالا می آم تعریف می کنم


باورکن نمی خوابم ولی با این وجود خوابم نمی بره
نایسل
9 تیر 91 13:43
آخی عزیزز دلککک چقدر زودددد گذشتا دیگهه چشم بهم بزنی تموم میشهه


خدا از زبونت بشنوه عزیزم
نایسل
9 تیر 91 13:43
اره منم همه برنامه هام به هم ریخته


نایسل
9 تیر 91 14:00