سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

رسیدن عید و بهار

1390/12/22 12:41
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جونمniniweblog.com

این روزها من خیلی به بابا جونی گیر میدم که من دیگه دلم نی نی می خواد و نمی تونم بدون نی نی زندگی کنم و این حرفا. چون من هم دارم داروهای قبل از بارداری می خورم و کلی خودمو آماده کردم تا بتونم ان شاا... قبل تابستون سال 91 شما رو دعوت کنم به سلامتی بیاید پیش ما و زندگی مارو شیرین تر کنید .

نی نی عزیزم اینروزها همه دارن خودشونو آماده می کنن برای عید و رسیدن سال جدید . منو بابایی هم داریم خودمونو آماده می کنیم . من که خیلی ذوق دارمniniweblog.com. البته برای خرید کردن . هرچی پول داشتم خرج کردم دوتا سرویس چینی گرفتم که حدود 300هزار تومن شد و سه عدد قابلمه جدید خریدم که حدود 250هزار تومن شد وای از طلا نگو و نپرس بابایی رفتیم طلا بخریم که دیدم هی وای منniniweblog.com. دوتالنگ النگو خریدیم که هر کدوم شد یک میلیون و هشتصدniniweblog.com. هر چی پول داشتم دادم تازه بابا جونی هم یه مقداری گذاشت روش و من خوشحال کرد.niniweblog.com

راستی مادر(مامان باباجونی) برامون سبزه گرفته که من هرروز بهشون آب می دم و باهاشون حرف می زنم تا خوب خوب رشد کنن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عارفه
26 اسفند 90 15:11
پیشاپیش عیدت مبارک عزیز دلم
خیلی از اینکه دوستی به خوبی تو پیدا کردم خوشحالم
ایشالله امسال سال نی نی دار شدن و عاقبت بخیری و سلامتی و عشق و ایمان کامل برای تو باشه

ای سالِ سعید و سورِ عیدم از تو

سرسبز و سحر خیز و سپیدم از تو

سرمایه ی هفت سینِ من کامل شد

تا سینِ سلام را شنیدم از تو




ممنونم عزیزم امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشید.

مامان آرین
27 اسفند 90 8:27
بچه ها بدویین بیاین برف بااااازی
مامان کوروش
15 فروردین 91 11:02
انشا... امسال به خواسته قلبیت می رسی



ممنونم عزیزم با دعای شما دوستان