سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

انتظار

1390/12/2 11:13
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی گولوی مامان

منو باباجون دیگه داره حوصلمون سر میره از اینکه وقتی می ریم خونه کسی توی خونه نیست . باباجون که دیگه خیلی داره ابراز علاقه می کنه .niniweblog.comمنم خودم خیلی دوست دارم یه نی نی خوشگل و ناز داشته باشم.niniweblog.com

ان شاالله بعد از عید اگه خدا بخواد شما رو دعوت می کنیم که بیای و چشم ما به جمال زیبای شما روشن بشه .niniweblog.com

الان من دارم تحت نظر دکتر به وزن مناسب می رسم و داروهای تقویتی قبل از بارداری می خورم . امیدوارم تا خرداد و تیر سال آینده بتونم شما رو توی وجودم حس کنم عزیزمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عارفه
7 اسفند 90 23:18
ایشالله
تو رو خدا مشکی بنویس آخه خوندنش سخته
بدو بیا نقاشیهامونو ببین


حتما عزیزم
مامان کوروش
9 اسفند 90 13:43
عزیزم انشا... به زودی نی نی ات میاد پیشت


ممنونم ان شاا.....
عارفه
18 اسفند 90 13:33