سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

انتظار

1391/1/21 12:20
421 بازدید
اشتراک گذاری

آی که قلبم به تاپ تاپ می افته وقتی که یه نی نی می بینم  یا اینکه عکس یه نی نی رو توی اینترنت می بینم . خیلی دلم نی نی می خواد . آی دلم تنگ شده برای داشتن یه نی نی . بعضی وقتها به بابا جون می گم شما بهش بگو و دعوتش کن بیاد چون شما باباش هستید و حرفتون بیشتر برو داره . بیا دیگه دلم داره لک می زنه برای یک لحظه دیدن نی نی . نی نی جون باورت می شه دیگه طاقت ندارم . مامان جون و بابا جون و اینقدر منتظر نذار عزیزم، ما خیلی دوستت داریم، با تمام وجودمون ازتون دعوت می گیریم .

دعا کنید مامانهایی که این مطلبو می خونید من به دعای شما احتیاج دارم .

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرمحمد
21 فروردین 91 12:32
مامانی صبور باش و امیدوار. به حکمت خدا شک نکن . هروقت صلاح بدونه برات یه جیرجیرک میفرسته . من و امیرمحمد دلمون روشنه و برات حسابی دعا میکنیم .اگه دوست داری امیرمحمد من و به لیست دوستهای خوب نینیت اضافه کنی تا جزء اولین دوستهای کوچولوت باشه .


ممنونم عزیزم حتما با افتخار لینکتون می کنم
مامان کوروش
22 فروردین 91 12:55
عزیزم چند ماهه اقدام کردین؟
تا یک سال هیچ مشکلی نداره . انتظارش یک کم ازار دهنده است ولی به شیرینی بعدش می ارزه
انشا... هر چه زودتر نی نی ات میاد تو دلت