سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

فردا روز موعود هست

1391/9/18 20:00
219 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان، دختر گلم فردا روزی هست که من نه ماه انتظارشو کشیدم و به امید یه چنین روزی تمام سختیهای دوران بارداری رو تحمل کردم.

خیلی دوستت دارم و دوست دارم هرچه زودتر روی ماهتو ببینم و شما رو بغل کنم و درآغوش بگیرم.

نمی دونم فردا چه اتفاقی می افته ولی از خدا می خوام که تو رو سالم و سلامت بیاره توی بغلم و تو فرشته آسمونی پاهای نازتو به سلامتی روی زمین خاکی بگذاری .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نسرین
21 آذر 91 13:04
سلام سیلوانا جونم عزیزم خاله قربونت بشه فرشته مهربونم اومدی بغل مامانی ؟ حالت خوبه؟
مامان ساینا
24 آذر 91 12:18
مامانی زودتر بیا ما منتظرتیم
فسقلی مامان وبابا
25 آذر 91 21:04
نخستین چکه ناودان احساسم را در قالب کلامی از جنس گلهای یاس میریزم و آن را به آسمان نیلوفری دل زلالت برای روز میلادت هدیه میکنم سیلوانا جون تولدت مبارک الهی هزار ساله بشی نفسم من وآتنا زمینی شدنت رو بهت تبریک می گیم
فسقلی مامان وبابا
25 آذر 91 21:12
تولدت مبارک خوش آمدی ستاره/بدون که از راه دور هیچ فایده ای نداره/شمعا رو روشن کن و بجام دوتاشو فوت کن/نمیشه پیشت باشم فقط برام سکوت کن/تو این روز طلایی نگو کمی غم داری/بدون که دیوونه ای به نام .خاله داری.
مامان نسرین
27 آذر 91 13:19
سلام مامانی هنوز نیومدی؟ دختر عسل خوبه؟