سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

هفته سی و هشتم

1391/9/6 9:18
265 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان، عشق مامان یه هفته به اومدن پرخیر و برکتت نزدیک تر شدیم عزیزم

اگه خانم دکتر قبول می کرد که شما عزیز مامانی رو هفته 38 به دنیا بیاره هفته آینده روز یکشنبه 11 آذر توی بغل مامان بودی ولی خانم دکتر کرم نیا می خواد شما رو تا پایان هفته 39 نگه داره تا خدایی نکرده با زردی به دنیا نیایی.

هفته گذشته که رفتم برای چکاپ یکی از خانمهایی که همیشه توی درمانگاه بیمارستان می دیدمشون توی هفته 39 نی نی نازشو به روش سزارین به دنیا آورده بود و منم تا موقع رسیدن نوبتم رفتم عیادتش و نی نی شونو دیدم .

راستی عزیزم توی بیمارستان روز بعد از زایمان شروع به لیزر کردن جای بخیه می کنن تا هم از دردش کاسته بشه و هم جای بخیه ها نمونه و این به نظر من عالیه

هرچی به روز 19 نزدیکتر می شیم اضطراب منم بیشتر میشه و همچنین بیشتر مشتاق میشم برای دیدن روی ماهت .

هفته آینده با آرایشرگم قرار گذاشتم که بیاد خونه و یه سرو صورتی صفا بدم و مویی رنگ کنم و ناخنی درست کنم و از این حالت ژولیدگی بارداری بیام بیرون و خودمو برای دیدن شما آماده کنم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نسرین
6 آذر 91 14:19
هفته 38 مبارک باشه عسل خاله چه خوب که داره میرسه اون روز با شکوه. خیلی خوبه که 39 هفته بدنیا میاد دکتر منم سزارین رو 39 هفته بدنیا میاره و بهتره چون بچه وزن بیشتری میگیره و عالیه
کار خوبی کردی که میخوای به خودت برسی مبارکت باشه حالشو ببری خواهر


ممنونم خاله جون
آره دکتر من اعتقادی به هفته 38 نداره میگه بچه رو باید تا 39 هفته توی شکم نگه داشت
مامان نوشي
7 آذر 91 11:54
أي جونممممم مامان خوشكل اماده اومدين دخمليشهههههه


ملـــــــــی
28 آذر 91 11:40
سلام عزیزم من از وبه کوروش جون به اینجا دعوت شدم قئمه نو رسیده تون مبارک بهترین روزهای زندگیتون شروع شده ، منم دکترم خانوم کرم نیا بود صبر ایشون تقدیر شدنیه .