سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

بستری شدن در بیمارستان

1391/8/3 9:56
271 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز من و نی نی رفتیم برای چکاپ از این ماه باید هر دوهفته یک بار بریم برای چکاپ و جواب آزمایش قند خون را نشون خانم دکتر دادیم و ایشون تشخیص دادن از روز جمعه 5/7/91 من باید بیمارستان بستری بشم تا قند خون من رو تحت کنترل داشته باشن و تا روز شنبه هم باید اونجا بمونم .

همسری خیلی ناراحت و نگرانهاسترس و همش حال من رو میپرسه من هم می گم حالم خوبه ولی ایشون فکر می کنه من دارم دلداریش می دم .

خودم هم یه خورده نگرانم چون اگه اون جوابی رو که می خواد از این تحت کنترل قراردادن قند خونم نگیرن باید انسولین مصرف کنم من از انسولین مصرف کردن نگران شدم .

به همسری گفتم به هیچ کس نگه که باعث نگرانی بشه، میگه من موقعی که شما توی بیمارستان هستید چکار کنم نمی تونم برم خونه خالی رو بدون شما ببینم، دلم خیلی براش می سوزه دیشب کلی گریه کرده و من همش دلداریش دادم ولی فایده ای نداشته.

از این هم می ترسم به مامانم بگم بیاد پیشش بمونه خوب حالا اونو کی دلداری بده گریه اونم مادره دیگه نگران می شه فکر می کنن دارن من رو توی بیمارستان چکار می کنن. فعلا همینجوری بلاتکلیف موندم.متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان محمد سپهر
3 آبان 91 10:12
سلام عزيزم زياد نگران نباش انشاء‌الله چيزي نباشه


ان شاا...
مامانی
3 آبان 91 12:13
سلام عزیزم

اخه چرا یهو؟

راستی یبار دیگه دادی ازمایشو؟

قبلن نبود؟


قبل از بارداری نبود ولی در حین بارداری یه کم نوسان داشت که این سری 2 ساعت بعد از صبحانه شده 135
مامان کوروش
3 آبان 91 12:37
عزیز دلم خیلی ها توی بارداری قندشون یک کم می ره بالا
نگران نباش دکتر خواسته تحت نظر باشی تا خیالش راحت تر باشه
به نظرم اشکالی نداره به مادرت بگی ، چون ممکنه بعدا بفهمه و ناراحت بشه
مطمئن باش چیزی نیست ، خیلی مواظب خودت باش
از احوالت ما رو هم سریع خبر دار کن

آره ولی اگه خیالش راحت نشه مجبورم انسلین بزنم
حتما عزیزم ممنونم از نگرانیهاتون
فسقلی مامان وبابا
3 آبان 91 12:45
سلام مهربونم سلام خواهر جون چی شده من هم نگران شدم مگر شما قبل از بارداری مشکل قند داشتی مگر قندت چقدر بالا رفته نگران نباش گلم انشاالله بخیر و خوشی 3هفته دیگه تمام می شه

نه قبلا مشکل قند نداشتم ولی الان نوسان داره
فسقلی مامان وبابا
3 آبان 91 13:08
عزیزم مامان کوروش جون راست می گه به مامانت خبر بده بیاد باز یک بزرگتر باشه کنار شما وهمسری دل گرمی بزرگیه و با عث بهبودی هر چه زودترت می شه در ضمن سعی کن اصلا استرس نداشته باشی


آره این کار رو حتما می کنم
سعی خودمو می کنم
فسقلی مامان وبابا
3 آبان 91 13:11
ما رو در جریان بذار که چی شد من بهت حتما زنگ می زنم اگر کاری از دستم ساختس بگو خواهر جون تورو خدا فقط استرس نداشته باش خدا خودش مواظب شما وقند عسل هست


ممنونم از لطفتون ممنونم از نگرانیهاتون
الهام
3 آبان 91 14:02
نبینم مامان کوچولوی ما نگران شده!!!!
هیچ اتفاقی نمی افته.خیالت راحت.دخترخاله منم قند خون داشت و انسولین هم میزد.الان بچش دوسالشه و هیچ مشکلی هم نداره.......فکرتو اصلا مشغول نکن.ایشالا که هم خودت و هم نی نی سالم و سلامت باشین


ان شاا...
ممنونم از دلداریهاتون
مامانی
4 آبان 91 4:52
چرا میگن 3 هفته دیگه تموم میشه؟
مامانی
5 آبان 91 0:36
سلام عزیزم خوبی؟ عیدت مبارک بروزم منتطرتم
مامان میعاد
5 آبان 91 20:30
ه بابایی بگو زیاد به دلت بد راه نده فکر کنم فردا به سلامتی دیگه برگردی به سلامتی ایشالله
مامان نسرین
5 آبان 91 22:42
سلام بیخودی نبود که نگرانت شده بودم خواهر پس قند خونت بالا رفته . خیلی ناراحت شدم به امید خدا انشاالله ثابت میمونه ونیازی به انسولین نمیشه حتما برات دعا میکنم آخی میدونم خیلی سخته امیدوارم زود زود زود خوب بشی از راه دور میبوسمت مراقب خودت باش . خستگی هم میتونه تاثیر داشته باشه کمی استراحتت رو بیشتر کن
مامان کوروش
6 آبان 91 10:14
مامان جون کجایی ؟ بهتر شدی ؟ یه خبری بده
مامان نرگس
6 آبان 91 12:00
135 که با رژیم غذایی درست می شه من 3 هفته پیش قندم 140 بود اما دوباره که رفتم آزمایش نرمال شده بود غصه نخور عزیزم برا دخملی خوب نیست راستی سن نی نی هامون دقیقا مثل همه
مامان نسرین
6 آبان 91 14:36
هنوز خبری ازتون نیست . خدا کنه خوب بشی عزیزم
مامان نسرین
6 آبان 91 15:22
فردا 33 هفتگی دختر نازته دوست دارم زودتر بیای بنویسی من منتظرتم نمیدونم چرا همش بیادتم بوسسسسس
فسقلی مامان وبابا
6 آبان 91 20:08
سلام امیدوارم آمده باشی من منتظرت هستم فراونالبته خانمی با خبر های جدید
مامان علیرضا
7 آبان 91 7:35
عزیزم سلام منم تو دوران بارداری قندم بالارفت خیلی نگران شدیم قرار بود اگه با رژیم پایین نیاد انسولین بزنم اما پایین اومد . تازه انسولین هم هیچ مشکلی نداره اگه لازم شد.مواظب خودت و نی نی باش.الان که فکر میکنم میبینم نگرانیمون چقدر خنده دار بوده
مامان نسرین
7 آبان 91 10:56
34 هفتگی عسلی مبارک باشه دوست دارم زودتر برگردی گلم
مامان نوشی
7 آبان 91 11:52
نگران نباش انشاالله هیچ مشکلی نیست و این دو روز رو به خیر و خوشی پشت سر میذاری
نازنین
7 آبان 91 15:35
عزززززززززززززززیزم خیلی نگران شدم ایشالله هر چه زود تر به خیر و خوشی تموم شه
مامانی
8 آبان 91 7:23
کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

نگرانیما بیا یه خبری از خودت و دخملی بده