سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

پیاده روی اجباری

1391/6/19 9:42
321 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صبح موقعی که پدر جون خواست ماشین رو از پارکینگ بیرون بیارن ریموت(کنترل) در پارکینگ کار نمی کرد و مجبور شدیم با تاکسیهای خطی خودمون رو به محل کار برسونیم. موقع برگشتن هم تا میدان صنعت پیاده رفتیم و بعد دوباره با تاکسیهای خطی رفتیم خونه و از سر خیابون هم تا خونه که حدود 15 دقیقه پیاده روی کردیم.

شما هم خودتو همچین توی شکم بنده سفت کرده بودی که انگار می خواستی بیفتی. نه اینکه عادت نداری به پیاده روی من فقط توی این مدت یه روز بدون ماشین رفته بودم سر کار که اون هم موقعی بود که شما فقط به اندازه یه لوبیا بودی و بعد از اون همش با ماشین خودمون رفتیم سرکار

پدر جون دیروز وقت نداشتن که ببرن ریموت رو درست کنن به این خاطر امروز هم با تاکسیهای خطی اومدیم سرکار البته نا گفته نماند من از این ماه قراره روزهای فرد فقط ماشین بیارم و روزهای زوج باید پیاده روی کنیم مژه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان کوروش
19 شهریور 91 12:49
نی نی مون 27 هفته شده
اخی زود می گذره ها
می خوای به سلامتی طبیعی زایمان کنی ؟

فسقلی مامان وبابا
19 شهریور 91 17:16
سلام مامان جون انشاالله تا چشم بهم بزنی تمام می شه بعد مثل من وقت سر خواروندن نداری وقتی بیاد شادی وبرکت میاره بعد همه دلتنگی ها تمام می شه خاله جون آتنا شما ونی نی رو می بوسه یه دنیا


ان شاا...
منو نی نی هم آتنا جون رو می بوسیم هزارتا
مامانی
19 شهریور 91 18:14



مامان نوشی
20 شهریور 91 16:57
27 هفتگیت مبارک دخمل نازززززززززززززززز

انشاالله این چند هفته باقی مونده هم به خوبی سپری میشه و صحیح و سالم میای بغل مامان جون


ممنونم عزیزم
فسقلی مامان وبابا
21 شهریور 91 3:30
مرسی فدات بشم این دلتنگی ها هیچ وقت تمام نمی شه چون خدا از روزی که منو آفرید خواست همیشه دلتنگ باشم ودوراز همه بمیرم شاید اونجا یک نفر پیدا بشه که با دلتنگی هام شریک بشه خیلی دلم گرفته خیلیییییییی


مامانی
21 شهریور 91 17:36
سلاممممممممممممم بروزیم بیاین حتما
ساحل
22 شهریور 91 20:27
وقتی عادت نداشته باشی با تاکسی بری قبول دارم که سخته ..اما در عوض حدود سه ماه دیگه نینی میاد بغلت دیگه حسابی خوش میگذره


ان شاا... که همینطوریه

فسقلی مامان وبابا
23 شهریور 91 12:52
سلام خوبی کجایی دلواپس شدم


هستم عزیزم
مامانی
24 شهریور 91 1:49
سلام عزیزم خوبی مامانی؟ من و طه گلی بروز شدیم منتظرتیم
سارا 90
25 شهریور 91 13:29
سلام عزيزم خوبي ؟ دخمل نازت خوبه؟ قربونت برمممممممم كه لطف داري بهم و هميشه به وبلاگم سر ميزني و با نظرات قشنگت خوشحالم ميكني و ببخشيد كه سعادت نداشتم تا اين لحظه به وبلاگ قشنگ دخترت سر بزنم اميدوارم كه بقيه بارداريتم به خوبي و خوشي تموم بشه و دختر نازتو صحيح و سالم بغل كني عزيزممممم
بوسسسسسسسسسس


ممنونم عزیزم از اینکه با حضورت خوشحالمون کردی