سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

هفته بیست و هفتم

1391/6/19 9:23
400 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گوگولی مگولی مامان، سلام عزیز مامان

امروز هفته بیست و ششم هم تموم شد و شما وارد هفته بیست و هفتم شدید عزیزدل مامان، جگر گوشه مامان

و اما تغییرات شما در این هفته :

در این هفته جنین بیست و هفت هفته ای است. تحقیقات نشان داده است که گوش دادن به آهنگ آرام مادر حامله را آرام می کند. همچنین گوش کردن به آوای روحانی قرآن می تواند لذت بخش باشد. همچنین حرکات و تپش قلب جنین نیز آرام می شود. اگر مادر یک آهنگ آرام را همیشه گوش بدهد، جنین به شنیدن آن عادت می کند و هر بار از بار پیش آرامتر می شود. این نشان آن است که جنین حالا دارای حافظه است و می تواند آهنگی را که قبلأ شنیده است به یاد بیاورد. نسبت اندازه سر جنین به اندازه بدن تقریبأ به نسبت مناسب خود رسیده است.

تصاوير هفته هاي بارداری تصاوير هفته هاي بارداري از هفته 4 تا 39 تصاوير هفته هاي بارداري از هفته 4 تا 39 کامل تصاوير هفته هاي بارداري از هفته 4 تا 39 در www.ladyday.shadlife.com

كودك شما دارد همه رحم شما را پر می كند! جنین می تواند از آهنگ خوب لذت ببرد.طول جنین 35 سانتی متر و ورن آن 1350 گرم است. او اكنون می تواند چشمان خود را باز و بسته كند و در زمانهای مشخصی می خوابد و بیدار می شود. او می تواند انگشتهایش را نیز بمكد. هرچند ریه های او هنوز كاملا رشد نكرده است، اما در صورتی كه در این زمان بطور اتفاقی نارس به دنیا بیاید، با كمك دستگاه ریه او قادر خواهد بود تنفس را انجام دهد. به حركتهای ریتمیك و منظم كودك خود دقت كنید زیرا نشانه سكسكه هایی هستند كه از این به بعد ممكن است به طور معمول رخ دهند. معمولا هر بار سكسكه كودك تنها چند لحظه طول خواهد كشید و در نتیجه برای او آزاردهنده نخواهد بود؛ پس از احساس این حركات لذت ببرید! با رشد بیشتر بافت مغز اكنون مغز كودك شما بسیار فعال است. فكر می كنید او به چه چیز فكر می كند؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نسرین
20 شهریور 91 12:21
سلام خوبید تبریک من و دخترام رو پذیرا باشید یک هفته به تولد نینی جون نزدیک شدید هوراااااا


ممنونم هم از خودتون هم از دختر خانمهای جیگر طلاتون
فسقلی مامان وبابا
25 شهریور 91 15:30
مرسی خاله جون من هم شما رو بو س بووووووووسسسسسس