سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

غربالگری سه ماهه دوم

1391/5/9 14:47
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

امروز صبح به همراه پدر جون ساعت 15/8 صبح رفتیم برای سنوگرافی غربالگری سه ماهه دوم باری، نفر سوم بودیم خانم دکتر ساعت 5/9 میومدن که ساعت 15/9 زنگ زدن گفتند که نمی تونن تا ساعت 5/10 بیان ولی چون پدر جون کار داشتن رفتن سرکار خودشون و من و شما همچنان منتظر بودیم تا خانم دکتر تشریف بیارن

خلاصه ساعت 5/10بود که اومدن و نفرات به نوبت رفتن توی اتاق سنو گرافی، ساعت حدود 11 بود که نوبت به من و شما رسید وقتی رفتم داخل اتاق خانم دکتر با روی باز ازمن و شما استقبال کردن و من برای دیدن شما آماده شدم.

الهی که من فدای اون صورت ماهت بشم مادر اینقدر ناز بودی توی سنو خانم دکتر بعد از اینکه خوب شما رو بررسی کردن ازشون خواستم تا یه عکس خوشمل تمام قد از شما بندازه تا من بتونم توی آلبوم و توی وبلاگتون ازش استفاده کنم.

خلاصه خدا رو شکر همه چیز درباره شما خوب و عالی بود و من شاد و شنگول رفتم سرکار و کلی انرژی مثبت بخش می کردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامانی
9 مرداد 91 18:50
الهییییییییییی قربون دخمل نازت

خداروشکر که همه چی خوب و نرماله ایشالا سالم باشی نی نی خاله

مامانی منم بروزم


خدا نکنه خاله جونم
ممنونم خاله جونم
مامان کوروش
10 مرداد 91 10:33
خدا رو شکر انشا... تا اخرش همه چی خوب و اوکی باشه
ما هم می خواهیم عکس تمام قد دخملی رو ببینیم


ممنونم عزیزم حتما براتون میگذارم
مامان نوشی
11 مرداد 91 10:05
خدا رو شکر همه چی نرمال بود . چرا عکس دخملی رو تو وبلاگش نذاشتی؟


میگذارم عزیزم
نسرین
11 مرداد 91 14:08
خدا رو شکر که حالش خوبه خوشحالم
به امید روزی که عکس بدنیا اومدنش رو برامون بذاری


ان شاا... مامان نسرین

مامان امیرمحمد
12 مرداد 91 12:29
خدا را هزاران بار شکر عزیزم .... پس کو عکس ؟؟؟؟؟؟؟


حتما میگذارم عزیزم
مامانی
13 مرداد 91 11:52
سلام عزیزم خوبی؟ بروزم منتطرت هستم

دخملمون خوبه؟


حتما میام
ممنونم خوبه عزیزم
❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 11:21
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
نایسل خانم
14 مرداد 91 13:59
خداروووو شکر عزیزمممممممممم

نایسل خانم
14 مرداد 91 13:59
قربونت برممم


خدا نکنه
نایسل خانم
14 مرداد 91 14:02
به قول شوهری حتما اگه نی نی ای بوده هم سوخته