سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

خوابم می آد!!!!!!!

1391/4/28 10:37
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلدونه مامان، سلام عزیز دل مامانقلب

دیروز ساعت 3 بعداز ظهر مدیر عامل شرکت زنگ زد که من دارم ساعت 5/3 میرم خونه و آبدارچی هم می خواد ساعت 15/4 بره خونشون کارداره مدیر مالیمونم که نبود رفته بود جلسه، دیگه کسی کلید نداشت که در رو ببنده و توفیق اجباری شد که ساعت 4 بریم خونه.

قبلش ساعت 5/1 بود که یکتاجون زنگ زده میگه می خوام بلیط سینما پردیس ملت رو اینترنتی بگیرم نمیشه فیلم خوابم می آد. گفتم بگو من از اینجا می گیرم ، خلاصه من برای اونها گرفتم که یکتا جون گفت خوب شما و عمو هم بیاین با ما خوشحال می شیم، منم از خدا خواسته گفتم باشه و 6 تا بلیط گرفتم برای ساعت22 شب .

ساعت 55/3 بعداز ظهر از شرکت رفتم بیرون بعد از یه خرید کوچولو ساعت 5/4 خونه بودم و خوابیدم تا ساعت 7 عصر که پدر جون اومدن بعد از یک ساعتی استراحت و خوردن میوه و یه شام مختصر و نماز رفتیم سینما.

عمو ابراهیم با ویداجون بچه ها زودتر رفته بودند و توی صف پارکینگ بودند وقتی ما رسیدیم تقریبا نزدیک در ورودی پارکینگ بودند که مارسیدیم و با اونها رفتیم توی پارکینگ. وقتی رسیدیم باید میرفتیم توی سالن، خیلی خوب بود فیلم خوابم می آد .

حدود ساعت 5/12 شب رسیدیم خونه و تا خوابیدیم ساعت از 5/1 بعد از نیمه شب گذشته بود. صبح ساعت 5/8 صبح بیدار شدیم بعد از خودن یه چیز مختصر رفتیم سر کار .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان کوروش
28 تیر 91 11:37
عزیزم تو مگه ساعت کاری ات تا چنده که چهار رفتی خونه توفیق بوده !!!
ضمنا همیشه به گردش و تفریح


از 9تا 5 ممنونم عزیزم
مامانی
28 تیر 91 12:18
خوش بگذره


ممنونم عزیزم
مامانی
28 تیر 91 19:36
چشم باید فکر کنم عزیزم برام خیلی دعا کن
مامانی
29 تیر 91 0:23
سلام عزیزم خوبی؟
بروزم خانومی منتظرتیم من و نی نی



حتما میام عزیزم
مامان امیرمحمد
29 تیر 91 8:09
سالهاست که سینما نرفتم ... ممنون که به ما سر میزنی .. دختر قشنگمون چطوره ؟ قربونش برم


خوبه خاله جون ممنونم خدا نکنه خاله ان شاا... سالم باشید
نایسل
29 تیر 91 21:51
خوش بگذره عسیسم


ممنونم عزیزم
مامانی
30 تیر 91 22:38
سلام عزیزم
نی نی خوشگلمون خوبه؟ ببوسش
بروزم با ماه برکت خدا
منتظرتم



ممنونم ما هم خوبیم حتما میام
مامان کوروش
31 تیر 91 10:50
خصوصی


مامان کوروش
31 تیر 91 11:16
خیلی کم شده عزیز
انشا... می اره برات
خیلی بزرگ و خوبه


آره عزیزم خیلی
مامانی
31 تیر 91 11:24
التماس دعا دارم گلم برام دعا کنیا

فردا نی نی جونم وارد 5 ماهگی میشه


به سلامتی عزیزم
نسرین
31 تیر 91 12:28
چطوری دوستم ؟ نینی جون خوبه ؟
برام دعا کن فردا میرم غربالگری و سونوی nt


ان شاا... که نی نی سالمه عزیزم نگران نباش
نایسل
31 تیر 91 18:48
منم از همون دستته آدمام عزیزم


مامانی
1 مرداد 91 6:02
مامانی سلام بروزم منتظرتنم


حتما میام