سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

هفته پانزدهم

1391/3/31 9:08
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی عزیزم سلام جیگر طلای مامان

منو شما به سلامتی وارد هفته پانزدهم از زندگی آبی شما شدیم . من خیلی خوشحالم و خیلی هم حالم خوبه کلی هم ذوق می کنم که دارم مادر می شم و همیشه با شما صحبت می کنم .

و اما تغییرات من و شما در این هفته یعنی هفته پانزدهم:

در هفته پانزدهم بارداری بعضیها دردهای شدیدی در کشاله ی رانها احساس می کنند. امکان دارد که این دردها شما را نگران کند اما دلیلی برای نگرانی نیست
طول جنین 17 سانتیمتر و وزن جنین 180 گرم است...

در این هفته جنین پانزده هفته ای است. رشد سریع و باور نکردنی ادامه دارد و از غضروفها استخوان تشکیل می شود. بچه ی تازه به دنیا آمده دارای 300 تکه استخوان در بدن خود است. اما بعد از تولد بعضی از این استخوانها به هم می چسبند و یکی می شوند. و در بدن انسان بالغ 206 استخوان یافت می شود. گوشها در جای خود هستند. موهای جنینی قسمتی از پوست را می پوشانند. این موها رنگدانه ندارند به همین دلیل به طور کامل روشن هستند. در بعضی از نوزادان هنوز نشانی از موهای جنینی وجود دارد به خصوص در قسمتهای چین خورده ی پوست. در مورد نقش موهای جنینی هنوز دلیل واضحی وجود ندارد اما گمان بر این است که این موها به نگه داشتن لایه ی روغنی مانندی که در روی پوست جنین تشکیل می شود کمک می کنند

تصاوير هفته هاي بارداری تصاوير هفته هاي بارداري از هفته 4 تا 39 تصاوير هفته هاي بارداري از هفته 4 تا 39 کامل تصاوير هفته هاي بارداري از هفته 4 تا 39 در www.ladyday.shadlife.com

عزیزم نمی دونم چند هفته دیگه برم سنو گرافی تا متوجه بشم شما دختری یا پسری.

البته عزیزم اینها رو ما مادرا برای این می خوایم بدونیم که هدایایی که براتون می خریم متناسب با جنسیتتون باشه نه چیز دیگه ای برای ما مهم سلامتیتونه نه چیز دیگه عزیزم دلمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

♥ مامان آینده ♥
31 خرداد 91 12:55
سلام عزیزم...!!!

ممنونم که اومدی دوست خوبم...

واااااای عزیزم چه حس خوبیه حس مادر شدن...!!

نی نی کوچولوت الان 180 گرمیه...!!

کوچولوی بامزه...!!!

انشالله به صحیح و سلامتی دنیا بیاد مامانی مهربون

ممنونم عزیزم
مامان کوروش
31 خرداد 91 20:18
مامان جون انشا... هفته هیجدهم معلوم میشه نی نی ما دخمله یا پسمل


ممنونم از راهنمائیتون عزیزم
نایسل
1 تیر 91 19:40
آخی عزیزمممم ویارته از کباب بدت میاددددددد
الهی سالم باشه


ره جیگرم از وقتی که باردار شدم از بوی کباب و خود کباب متنفرم
فسقلی مامان وبابا
3 تیر 91 2:43
سلام خوبی کجایی دلواپستون هستم نی نی خوبه یه دنیا بوس واسه نی نی پانزده هفته ی ریزه میزه

ممنونم عزیزم از این همه محببتون

فسقلی مامان وبابا
3 تیر 91 10:03
سلام صبحتون بخیر
مرسی از لطفی که به ودخملم دارین
دکتر می گه هنوز 3هفته کم داره ودر این شرایط بدنیا نیاد بهتر
برای من و دخمل دعا کنید

ان شاا... سالم باشه