سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

هفته چهاردهم

1391/3/24 12:47
290 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان کوچولوی دوست داشتی من

من و شما وارد هفته 14 از زندگی جنینی شما شدیم و داریم به سلامتی جلو می ریم و من از اینکه شما گل من که دارید بزرگ می شید خیلی خوشحالم و از شادی در پوست خودم نمی گنجم . الحمدا... که حالم هم بهتره و بجر کمی که معدم می سوزه خیلی هم حالم خوبهhttp://www.sheitonak.com/wp-content/uploads/2011/11/s.gif

تغییرات شما در این هفته :

در هفته چهاردهم بارداری با كاهش و از بین رفتن تدریجی عوارض اولیه حاملگی مانند تهوع، خستگی و درد سینه، شما انرژی بیشتری به دست آورده و از تغییرات بدن خود احساس خوشایندتری خواهید داشت...
طول جنین 16سانتی متر است و وزن آن 135 گرم است

 تصاوير هفته هاي بارداری تصاوير هفته هاي بارداري از هفته 4 تا 39 تصاوير هفته هاي بارداري از هفته 4 تا 39 کامل تصاوير هفته هاي بارداري از هفته 4 تا 39 در www.ladyday.shadlife.com

در این هفته جنین چهارده هفته ای است. لب بالایی که در طرف فوقانی است در این هفته دیده می شود. پاها به اندازه ی دست ها رشد پیدا می کنند و از این به بعد بلند تر خواهند بود. حرکات تند جنین هماهنگ تر می شوند. جنین مقداری از آب جنین را ببلعد و سپس آن را دوباره به صورت ادرار به آب بچه پس می دهد. مقداری از موادی که جنین دفع میکند شروع به جمع شدن در روده ها می کنند. عجیب نیست که جنین می تواند بمکد، ببلعد، ادرار کند، تنفس کند و خود را تکان دهد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان کوروش
24 خرداد 91 13:17
اخی تا چشم بهم بزنی تموم می شه
اگه الان وضع معده ات خوبه به خودت حسابی برس
چون دوباره سه ماهه اخر نمی تونی هیچ چی بخوری !


ممنونم از راهنماییتون عزیزم
مامان الی
25 خرداد 91 12:45
نوش جونت مامان جیگر
بوسسسسسسسسسسسسسس


ممنونم عزیزم
نایسل
25 خرداد 91 14:18
اخی عزیززز دلممم بزرگ شده ماشالاااااا ای جون
نایسل
25 خرداد 91 14:19
بمیرم برات هوس نکنی یه وقتی ؟


نه عزیزم ممنونم خانمی
فسقلی مامان وبابا
25 خرداد 91 14:58
سلام . سلام به نی نی جون مامانی تبریک امیدوارم ایام رو به خوشی بگذرونی واسه من هم دعا کن هرچی نزدیک می شم ترس بیشتر میاد سراغم ببخشید نگران شدید

ممنونم که اومدی ان شاا... زایمان خوبی داشته باشی.

نایسل
27 خرداد 91 12:14
بوس عسیسمممم
من لینکت میکنم بوسسس


ممنونم عزیزم
فسقلی مامان وبابا
27 خرداد 91 15:42
سلام خوبین نی نی جون خوبه مرسی ازاینکه بهم امید میدین انشا الله شما هم این دوران رو به خوبی وخوشی سپری کنید دوستون دارم


خواهش میکنم عزیزم
مامان محمدرضا
27 خرداد 91 17:36
چشم گلم . حتما واست می ذارم طرز تهیشو


ممنونم مامان جون
مامان امیرمحمد
30 خرداد 91 13:58
انشاء الله زود زود این دوران تموم بشه و همانطور که عاشقانه برا ی نی نی کوچولوت مینویسی ، عاشقانه هم بغلش کنی عزیزم ...


ممنونم مامان امیر محمد عزیز
مامان محمدرضا
30 خرداد 91 17:19
هر موقع ما پیر شدیم این بچه ها هم بزرگ میش


دلتون جون باشه مامان جون