سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

هفته سیزدهم

1391/3/21 9:30
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه دونه مامان ماچ

من و شما وارد هفته سیزدهم شدیم و همچنین وارد ماه چهارمniniweblog.com قربونت برم که داری به سلامتی بزرگ می شی و اما تغییرات شما در هفته سیزدهم:

لایه ی موی جنینی قبل از تولد از بین می رود.
طول جنین 12 سانتیمتر است و وزن آن 100 گرم است

در این هفته جنین سیزده هفته ای است. بدن به سرعت رشد می کند و پاها بلند می شوند. همچنین استخوانها قوی می شوند. عضلات قوی می شوند و به زودی مادر می تواند حرکات جنین را احساس کند. در این هفته گوشها به مکان اصلی خود می رسند و به طور واضح دیده می شوند. حالا جنین مانند یک بچه ی کوچک به نظر می رسد. پوست آنقدر نازک است که رگها دیده می شوند. در پوست یک لایه ی نازک مو به وجود می آید. لایه ای که تمام بدن را می پوشاند وتا وقت تولد ادامه دارد.

تصاوير هفته هاي بارداری تصاوير هفته هاي بارداري از هفته 4 تا 39 تصاوير هفته هاي بارداري از هفته 4 تا 39 کامل تصاوير هفته هاي بارداري از هفته 4 تا 39 در www.ladyday.shadlife.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نایسل
21 خرداد 91 12:55
عزیزم راست میگیاین سر باید با برنامه بچه دار شم وای دلم غش میره برای یه بچه که من بشم مامانش مراقبش باشم بچم باشه وای
مامان محمدرضا
22 خرداد 91 11:24
حتما هست عزیزم . نباشه هم خدا به مادرها بیشتر از اینا صبر میده
مامان الی
22 خرداد 91 15:52
سلام عزیزم
میسی به ما سر میزنی گلم
نمی دونم اینجوری حس کردم
گریههههههههههههه

آخ چه مزه ای داره این هفته 13 من که حس می کردم حاملگیم تثبیت شده
ههههههههههه
به سلامتی به اتمام برسونی جیگرررررررر

ممنونم مامان الی با دعای شما مادرها

نسرین
27 خرداد 91 12:00
قربونت برم مامانی که یاد من بودی
دارم توصیه های دکتر رو اجرا میکنم فقط خیلی ضعف دارم امروز نینیم 8 هفته ای شد.
مراقب خودت و نینی گلت باش خدا برات نگهش داره عزیزم

حتما عزیزم ممنونم از لطفتون