سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

سه روز مرخصی استعلاجی

1391/3/6 14:34
359 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان سلام

روز شنبه خونه مادر بودیم که بعد از اینکه برای یه چند دقیقه ای نشسته بودم احساس درد خیلی زیادی در ناحیه زیر شکمم داشتم که زنگ زدم مشاوره بیمارستان گفتند استراحت کن و دوش بگیر اگه خوب نشدی بیا بیمارستان.

خلاصه تا صبح هر طوری بود تحمل کردم و بعدازظهر ساعت 2 رفتم بیمارستان که دکتر خودم هم بود . گفت یه دلیل اینکه داره شکمت بزرگ میشه این دردها هست و باید استراحت کنی و خیلی هم نشینی و به من و نی نی سه روز استراحت داد چشمککه از روز دوشنبه شروع شد و چون مامان جون پنج شنبه و جمعه هم تعطیله ما امروز اومدیم . الان هم حالمون بهتره ولی خیلی نباید مامان جونم بشینه که دوباره شکمش درد بگیره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نایسل
6 خرداد 91 13:30
ای جان عزیزم خیلی استراحت کنننن

آخیییییییییی لباساش مبارکک کفشااشمم همین طور اگه دوست داری عکساشو هم بزاررر
امیدوارم بهترین دوران بارداری داشته
باشی عزیزمم
مراقب خودت باش


ممنونم عزیزم حتما
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
6 خرداد 91 18:27
مواظب خودت و نی نی باش


حتما عزیزم
فسقلی مامان وبابا
16 خرداد 91 19:14
سلام عزیزم
سعی کن بیشتر استراحت کنی مواظب خودت و نی نی باش
تورو خدا واسه من هم دعا کن بی مادری خیلی سخت هر روز ترسم بیشتر می شه


حتما عزیزم
آخی عزیزم توکل به خدا کن امیدوارم خداوند بهتون صبر بده