سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

بدون عنوان

1391/2/11 9:40
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دوردونم قلب

حالت خوبه عزیزم ، جات راحت جیگر مامان، تو خوب باشی منم سعی می کنم بگم حالم خوبه .

چند روزی بود که معده درد داشتم و سر دلم خیلی می سوخت . خدا رو شکر الان بهترم ولی از لحاظ روحی خیلی به هم ریختم و شبها دلم میگیره و دوست دارم گریه کنم . البته این کار رو میکنم و خودمو خالی می کنم . گریه 

باباجونی هم نمی دونه باید چکار کنه تا بتونه منو از این حالت بیرون بیاره وقتی کمی گریه زاری کردم آروم می شم و می رم می خوابم . هیچی هم نمی تونم بخورم . همه چیزا توی دهنم مزه قبلیشو نمی ده .

از دوهفته پیش تا حالا 2 کیلو کم کردم . ولی از این موضوعها ناراحت نیستم چون تو عزیز دلم باعث می شه من همه چیزو به خاطر با تو بودم بگذرونم .

امروز بهت گفتم مامان جونو اذیت می کنی وقتی به دنیا بیای به امیخدا اینقدر می بوست و بغلت می کنم و میفشارمت تا این دردهای این روزها رو یه جورایی جبران کرده باشی.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کوروش
11 اردیبهشت 91 10:09
عزیزم ویار تا سه ماه اول یه کم اذیتت می کنه
سعی کن حجم خوراکت رو کم و تعداد وعده هات رو بیشتر کنی
افسردگیت هم مال هورمون هاته نگران نباش
سعی کن دائم سر خودت رو گرم کنی

ممنونم مامان کوروش عزیز

الهه
11 اردیبهشت 91 19:46
عزيزم تو بارداريتو از روز اول پريودي اخرت حساب كردي؟ميشه واسم بگي
مامان الی
12 اردیبهشت 91 9:06
واییییییییی عزیزم اینا کاملا طبیعیه
ایشا... از سه ماهه دوم خوب میشی
هههههه منم خیلی گریه کردم
میسی که اومدی خونمون
بوسسسسسسسسسسسسسس
مواظب خودت باش

ممنونم عزیزم حتما