سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

نگرانی های یک تازه مادر

1391/2/4 10:14
238 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی عزیزم

این چند روزه مامانی نمی تونه چیزی بخوره که حجیم باشه فقط باید سوپ بخوره دیشب رفتیم خونه مادر باباجونی از قبل باباجونی زنگ زده بود و گفته بود که برای من سوپ درست کنه .

برام سوپ درست کرده بود من خوردم کلی هم خوش مزه بود خوشمزه خدا رو شکر اذیتم نکرد . ساعت 5/9 شب رفتم خوابیدم خوابولی چون دارن اونجا ساخت و ساز می کنن خیلی صدای کامیون میومد . از خواب پریدم ولی دیشب مامانی رو شما خیلی ترسوندیاسترس یک لک کم رنگ خون دیدم که موقع نماز صبح بود و کلی هم گریه کردم و از خدا خواستم شما عزیز مامانی رو سالم نگه داره و حافظت باشه.

امروز هم خدا رو شکر بهترم ولی باید به مشاورم زنگ بزنم و بهش بگم و راهنمایی بگیرم .

تو رو خدا نی نی جون مواظب خودت باش. من از خدای مهربون خواستم نگهدارت باشه . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کوروش
4 اردیبهشت 91 10:42
عزیزم اگه معده ات درد می کنه برو دکتر تا بهت داروهای بی ضرر بده
خیلی مواظب باش که یهو هول نکنی
به قول قدیمی ها الان بار شیشه داری خواهر



ممنون از راهنمائیت حتما این کار رو می کنم
مامان الی
5 اردیبهشت 91 10:15
سلام عزیزم
مبارکه. ایشا... به سلامتی بغلش میگیری.
مواظب خودت باش استراحت کن و استرس هم نداشته باش
من لینکت کردم دوستم
بوسسسسسسسسسسسس


ممنونم عزیزم منم با افتخار لینکت می کنم
مامان کوروش
5 اردیبهشت 91 12:12
عزیزم بابای کارن و کارن استقلالی اند
ما طرفدار هیچ تیمی در فوتبال ایران و جهان نیستیم


چرا آخه بیاین استقلالی بشبن دیگه
مامان امیرمحمد
11 اردیبهشت 91 9:34
مبارک باشه ... دست و هورا ... برای نی نی ... عزیزم انشاء الله به سلامت بار شیشه ای که داری و به زمین بذاری . من و امیرمحمد هم برات دعا میکنیم ... اصلا هم نگران نباش ..


ممنونم عزیزم