سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

برف و بارون آذر ماه

1390/9/7 11:37
419 بازدید
اشتراک گذاری

این چند روز هم که کلی هوا سرد شدهSnowstorm هرکی یادش رفته باشه الان چه موقع از ساله فکر میکنه که           وسط  دی ماهه با این همه برف و بارونی Rainyکه میاد و هوا سرده . منم سرماییSnowstorm باید شال و کلاه بپوشم تا بتونم بیام بیرون از خونه

حتی توی خونه هم باید  لباس گرم بپوشم تا بتونم زندگی کنم.Snow Day نمی دونم چراینطوری شدم . اون موقع که مدرسه می رفتیم اینجوری نبودم همیشه گرمایی بودم ولی بعد از اینکه دانشگاه تموم شد من سرمایی شدم

فکر می کنم به خاطر اون هوای کوهستانی بود که دانشگاه ما داشت . Windchillسه کیلومتر روی کوه بود. اگه پایین کوه بارون بود مطمئنن دانشگاه برف میومد

اگه پایین کوه سرد بود مطمئنن اونجا مه آلود بود طوری که نمی تونستی جلوبی پاتو ببینی .

 







پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرشایان
23 مهر 92 14:00
یاد دانشگاه بخیر عزیزم چه روزهای خوب و خاطره انگیزی داشتیم امروز برای اولین بار اومدم تو وبلاگ دختر گلت امیدوارم زنده باشید همتون