سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

تولد پسر عمو و دختر عموی نی نی

1390/9/7 11:14
419 بازدید
اشتراک گذاری

                                                            Happy Birthday
  
روز سه شنبه هفته گذشته من با باباجونی قرار گذاشتیم بریم خرید برای بچه های عمو محمدرضا چون روز پنج شنبه برای بچه ها تولد گرفته بودنBirthday Candles . رفیتیم دنیس تریکو که تو خیابون ولیعصره و براشون از اونجا دو دست بلوزو شلوار گرفتیم .

روز پنج شنبه هم من از صبح خونه بودم یه دل سیر خوابیدم و چند بار ماشین لباسشویی رو روشن کردم و لباسها رو به تفکیک رنگ شستم و نهار درست کردم و منتظر شدم باباجونی بیان خونه و نهار بزنیم . بهد از نهار من دوباره خوابیدم و بعدش دوش گرفتم و آماده شدم برای رفتن به مهمونی . جات خالی خیلی خوش گذشت Birthday Balloon


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)