سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

سالگرد تولد باباجونی

1390/8/23 14:56
436 بازدید
اشتراک گذاری

 Heart Shell سلام کوچولوی نازم امروز 23آبان ماه هستش و روز تولد بابا جونی هست. هنوز بهش نگفتم که   یادم   هست   که امروز سالگرد تولدشه Valentine candyو بهش تبریک بگم می خوام هروقت رفتم خونه سورپریزش کنم . البته اگه این نوشته ها رو بخونه مطمئناً متوجه می شه که امروز تولدشه صبح مرخصی گرفتم و رفتم میلاد نور و براش یه کادو Valentine presentگرفتم که امیدوارم خوشش بیاد قراره امشب یه جشن کوچولو هم براش بگیرم آخه من خیلی دوستش دارمValentine I love you sign روز تولدشو بهش تبریک می گمI Love You و امیدوارم سالیان سال کنار یکدیگر با خوبی و سلامتی زندگی کنیم .





پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بیتا
23 آبان 90 15:48
قرآن به جز از وصف علي آيه ندارد

ايمان به جز از حب علي پايه ندارد

گفتم بروم سايه لطفش بنشينم

گفتا كه علي نور بود سايه ندارد
عیدغدیر خم مبارک


ممنونم عزیزم عید شما هم مبارک
مامان آرین
26 آبان 90 9:56
مبارک باشه


مممنونم عزیزم

مامان آرین
3 آذر 90 11:43
بچه ها بیاین ساندویچ