سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

هفته هفدهم

1391/4/17 13:35
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم سلام عشق دوم مامان قربونت برم دلم هرلحظه برات تنگتر می شه

منو شما شانزده هفته رو با همدیگه گذروندیم و وارد هفته هفدهم از ماههای بارداری شدیم .

اما تغییرات شما در این هفته :

در هفته هفدهم بارداری وزن كودك شما حدود 155 گرم و اندازه او حدود 12.7 سانتی متر است؛ تقریبا به اندازه یك پیاز بزرگ. او می تواند مفصلهای خود را تكان دهد
در زیر پوست جنین لایه چربی که حافظ گرماست تشکیل می یابد...

تصاوير هفته هاي بارداری تصاوير هفته هاي بارداري از هفته 4 تا 39 تصاوير هفته هاي بارداري از هفته 4 تا 39 کامل تصاوير هفته هاي بارداري از هفته 4 تا 39 در www.ladyday.shadlife.com

الهی من قربونت برم عزیزم که داری بزرگ می شی که بیای بغل من و پدر جون .

عزیزم هردوتامون مشتاقانه منتظر روزی هستیم که تو کوچولوی خوشگلمونو بغل کنیم . دوستت داریم عزیزم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نایسل
17 تیر 91 14:07
ایشالا سال دیگه با نی نی ات یه جشن توپ میگیری خوشگلم


ان شاا...
نایسل
17 تیر 91 15:32
اره شاید شاید هم در هم خوری کردم
مامان کوروش
17 تیر 91 21:44
ای جانم به این نی نی هفده هفته ای


فاطیما
17 تیر 91 22:37
سلام عزیزم.نی نی من 2 هفته از نی نی شما بزرگتره.منم منتظر روز تولدشم.مواظب خودتون ونی نی باشید


ان شاا... دو نفرشون به سلامتی بیان دنیا