سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

سالگرد عقد 14/تیر

1391/4/17 9:28
280 بازدید
اشتراک گذاری

در چنین روزی من و پدر جون پیمان ازدواج بستیم و به همدیگه متعهد شدیم تا آخر عمر کنار هم باشیم .

شب میلاد حضرت علی (ع) بود ولی بعد از سه سال امشب شب نیمه شعبانه و فردا هم روز بزرگ و خجسته ای هست .

خیلی خوشحالم که امسال من شما رو باردارم .

ان شاا... سال آینده شما بغل من و پدر هستی و می دونم به ما بیشتر خوش می گذره عزیزم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوروش
17 تیر 91 21:42
عزیزم با یه کم تاخیر سالگرد عقدتون مبارک


ممنونم مامان کوروش عزیز
مامان کوروش
17 تیر 91 21:43
انشا... سه تایی با هم خوب و خوش زندگی کنید


ان شاا...
خاله نی نی
18 تیر 91 11:39
ببخشید اینترنت ما قطع بود پس با تاخیر میگم سالگرد عقدتون مبارک ان شااله همیشه باهم خوش باشید


ممنونم عزیزم
مامان تسنیم
18 تیر 91 11:44
چه جالب ما هم 14 تیر عقد کردیم البته سال 86 و اون سال 14 تیر روز ولادت حضرت زهرا(س) بود الان هم یه دخمل ناز 3 ماهه داریم...




به سلامتی عزیزم
مامان امیرمحمد
29 تیر 91 8:14
وای چه روز خوبیه این روز . من هم 14 تیر 79 تو اداره استخدام شدم . براتون دنیا دنیا شادی و خوشبختی در کنار دختر کوچولوتون آرزو میکنم .... امیدوارم سالم و صالح باشه ...


ممنونم عزیزم ان شاا...