سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

کارت دعوت جشن سیسمونی + اسم نی نی

1391/8/16 9:18
3,955 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر طلای مامان

من به همراه پدر جون روز عید غدیر این کارت دعوت ها رو از طرف شما مروارید درون صدف مامان بردیم و دادیم به فامیل تا برای جشن سیسمونی شما تشریف بیارن.

عزیزم همه خیلی استقبال کردن و خیلی از سلیقت خوششون اومده بود مخصوصا از اسمی که من برات انتخاب کرده بودم یعنی همون سیلوانا

می دونی که معنی اسمت چیه : اسمت قشنگت یعنی دختر بهشتی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

الهام
16 آبان 91 10:08
چه اسم نازی.........انشالله خود نی نی هم ناز و سالم باشه

ممنونم خاله لطف داری

فسقلی مامان وبابا
16 آبان 91 10:23
دوست من همبازي بهشتي ام نميداني چقدر دلم برايت تنگ شده. هنوز آخرين جمله خدا توي گوشم زنگ ميزند: از قلب كوچك تو تا من يك راه مستقيم است اگر گم شدي از اين راه بيا بلند شو از دلت شروع كن شايد دوباره همديگر را پيدا كنيم از طرف آتنا جون به دوست بهشتیش سیلوانا
فسقلی مامان وبابا
16 آبان 91 10:31
سلام خواهر جونم مبارک باشه الهی خوش نام بشه واسه بابا ومامانش
سیلوانا جون خاله الهی فدای خودت واسمت بشم تو خودت دختر بهشتی و بهشت رو هدیه میدی به مامان وبابا بیا بیا که دلم واسه دیدنت لک زده هلوی من قربونت بشم خاله جون مبارکت باشه هم اسم نازت هم اون اتاق قشنگی که مامان وبابا جون زحمت کشیدن وبرای حضورت آماده کردن سیلوانا دختر بهشتی من

ممنونم عزیزم
خدا نکنه خاله جون آتنای عزیز رو از طرف من ببوس

مامانی
16 آبان 91 10:33
مبارکش باشه عزیزم. راستی اسمشم قشنگه. سیلوانا اسم ىه اب معدنی طرفای اذربایجان هس ..فدات شم .بوس


ممنونم خاله جون
ولی این یه اسم ایتالیایی هستش
فسقلی مامان وبابا
16 آبان 91 10:36
سلام خواهر جون خوبی خسته نباشی انشاالله به سلامتی مواظب خودت باش زیاد خودت رو خسته نکنی روزجمعه سیلوانا جون من رو اذیت نکنی
الهی به حق خودش سالم وسلامت فارغ بشی
جای من وآتنا رو هم خالی کنید لطفا


حتما عزیزم
جاتون سبزه توی خونه ما
فسقلی مامان وبابا
16 آبان 91 10:49
مرسی عزیزم


نیلوفر/مامانه روژینا
16 آبان 91 12:27
هم اتاقت وهم اسم قشنگت مبارکت باشه سیلوانا جونم.وچه کارتهای دعوت قشنگی.خسته نباشید.


ممنونم عزیزم
مامان کوروش
16 آبان 91 12:47
ای جونممممممممممم عزیزم
دو تا شدن سیلواناهای خوشگل من
یکی اش دخمل شیرین یکی هم تو
مبارک باشه ، خیلی اسم خوشگلیه
جشن سیسمونی خوش بگذره
جای ما رو خالی کن


ممنونم مامان کوروش عزیزم
جاتون توی خونه ما روز جمعه سبز هستش و ما به یاد شما هستیم
مهدیه
16 آبان 91 16:34
سلام
ظاهرا بارداری مون با همه! منم الان تو هفته 36 هستم
به وبلاگ من و نی نی ام هم سر بزنین خوشحال میشیم!


چقدر خوب که نی نی هامون همسن هستن
حتما عزیزم
مامان نسرین
16 آبان 91 17:14
سلام چه اسم زیبایی به شما و همسر عزیزتون تبریک میگم خیلی با سلیقه انتخاب کردید واقعا که هم اسمش و هم معنی اسمش برازنده دختر گلمونه نامدار باشه زیر سایه شما و خداوند مهربونمون


ممنونم مامان نسرین عزیز
ان شاا...
مامان نسرین
16 آبان 91 17:18
سیلوانا جونم جشن سیسمونیت مبارک باشه قربونت برم انشاالله بعد بدنیا اومدنت مامان و بابا همیشه شاهد موفقیت های تو گل عزیزشون باشند و جشنها و شادیهای زیادی رو بخاطرت بگیرند و همیشه شاد شاد باشند فرشته آسمونی


ممنونم خاله جونم
نی نی و مامی
17 آبان 91 8:29
ایشاالله روزی برسه که کارت عروسیشو پخش کنین.


ان شاا...
فسقلی مامان وبابا
17 آبان 91 14:29
سلاممممممممممم خوبیییییییییییییییی
عزیزم کی عکس سیسمونی رو میذاری
آخه همه روز جمعه می بینن ماچیییییییییییی
ما از فضولی میمیریم
لطفا بذاری خواهر جون


حتمامیگذارم عزیزم
الهه
18 آبان 91 8:46
مباركه خانومي.مواظب دختر كوچولوت باش


ممنونم عزیزم
مامانی
19 آبان 91 7:30
سلام عزیزم خوبی مامانی؟ بروزم من و پسلی منتظرتیم
سارا 91
20 آبان 91 8:13
سلام عزيزم خوبي؟ واييييييييييييييييي اسم قشنگ و با معنايي براي دخترت انتخاب كردي عزيم مباركش باشه ايشاله كه صحيح و سالم بياد تو بغلت
خوش به حالت ديگه چيزي نمونده تا بغلش كن يتروخدا توي اون لحظه ها كه منتظرشي تا براي اولين بار روي ماهشو ببيني براي من و دخترمم دعا كن باشه عزيزمممممممممم
بوس بوسسسسسسسسس
راستي بي صبرانه منتظر ديدن عكسهاي اتاق سيلوانا جون هستممممممم

حتما عزیزم میگذارم

مامان نسرین
20 آبان 91 13:20
سلام مامانی زود باش خبرای دیروز رو برامون بذار منتظریم عکس سیسمونی سیلوانا جونم رو هم بذار خوش گذشت ؟


حتما عزیزم میگذارم
جای شما خالی خوب بود
مامان نوشی
22 آبان 91 13:01
ای جونممممممممممم

چه اسم قشنگی مبارکهههههههههههه



شما لطف دارین