سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

بارداری مامان جون

1391/1/27 10:46
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

امروز صبح یک بیبی چک داشتم که اونو امتحان کردم و دیدیم جواب به امید خدا مثبته . یه داد و بیدادی راه انداختم که بیا و ببین از خوشحالی گریه می کردم تند تند خدا رو شکر می کردم . زود پریدم توی ماشین و رفتم آزمایشگاه و آزمایش دادم و اومدم سر کار خیلی خوشحال و بعد از حدود دو ساعتی زنگ زدم و جواب آزمایشم رو تلفنی گرفتم که خدا رو شکر جواب مثبت بود.

عزیز مامان که اصلا دوست نداری مامان جون و بابا جون رو چشم انتضار بگذاری .

خدا یا شکرت ممنونم به خاطر همه چی

خدا یا ازت می خوام کمکم کنی و بهم یه بچه سالم بدی توان مقاومت در برابر سختیهای بارداری رو هم بهم بده . خدایا یک بارداری راخت نصیبم کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان کوروش
27 فروردین 91 11:50

مبارک باشه عزیزمممممممممممم
دیدی گفتم عجله نکن
حالا که دیگه مامان شدی بیشتر مواظب خودت باش


ممنونم مامان جون کورش
نسترن
27 فروردین 91 13:18
مبارک عزیزم انشالله به سلامتی به دنیا بیاد و زندگیت رو پربرکت تر بکنه


ممنونم عزیزم
مامان مهرناز
27 فروردین 91 16:27
مبارک باشه عزیزم خیلی خوشحالم کردی
فرزند ما
27 فروردین 91 20:14
عزیزم امیدوارم 9 ماه رو به سلامتی بگذرونی. برا منم دعا کن گلم
الهه
27 فروردین 91 22:54
مباركه عزيزم.منو تو همزمان ماماني شديما
مامان الینا
28 فروردین 91 2:41
سلام مبارکه مبارکه انشاالله که ماه های بارداریتو به سلامتی بگذرونی
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
31 فروردین 91 23:41
واااااااااااااااااااااای عزیزم مبارکه خیلی خوشحال شدم
♥ مامان آینده ♥
1 اردیبهشت 91 12:11
سلام مامان مهربون خوبی؟!

اولین باره میام وب شما...!!

وقتی اولین پست رو خوندم حسابی ذوق زده شدم.........!!!!

بهتون تبریک میگم عزیز دلم...........!!!

خیلی خوشحالم براتون انشالله نی نی نازتون صالح و سالم به دنیا بیاد ...

خیلی مراقب خودت باش بانو........

خوشحال میشم به دیدن من هم بیای....


ممنونم از لطفتون حتما عزیزم
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
2 اردیبهشت 91 0:31
بیا عزیزم


اومدم
مامان نادیا و نلیا
2 اردیبهشت 91 9:37
مبارک باشه عزیزم....به سلانتی این دوران رو طی کن و از لحظاتش لذت ببر....و وقتی صدای تپیدن قلب یه موجود رو تو وجود خودت میشنوی خدا رو به خاطر قدرتش شکر کن...

من که دلم واسه دوران بارداریم تنگ شده

پیش ما هم بیا تا اگه خواستی تو این دوران و بعد از اون ما هم همراه تو باشیم و وبلاگتو دنبال کنیم....
و حالا که شادی پیشنهاد میدم یه قالب وبلاگ شاد هم در نظر بگیری


ممنونم عزیزم از این همه لطفتتون حتما عزیزم یک غالب شاد هم می گذارم