سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

سیلوانای یک ماهه

1391/10/19 11:57
202 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر زود گذشت و توی این یک ماهه چه اتفاقهای تلخ و شیرینی رخ داد.

ولی با این وجود خیلی زود گذشت.

از دوم دی ماه که من رفتم سر کار و شما سه روز اول هفته رو خونه می موندید تا ساعت 4 که من برمی گشتم البته عزیزجون زحمت نگه داشتن شما رو می کشیدند.

من و پدرجون توی این مدت به لقب پدر و مادر شجاع رو به خودمون اختصاص دادیم چون از دوشنبه شب عزیز جون می رفتند خونه خودشون و من و شما و پدر جون تنها می موندیم و همه کارهای شما رو خودمون انجام می دادیم ، مثلا عوض کردن لباس و حمام بردن شما و ... که اولش خیلی سخت بود.

شما بعضی از شبها دل درد دارید و بعد از اینکه یک شبتا حدود ساعتهای یک صبح بیدار بودید و از درد به خودتون می پیچیدید با صدای سشوار آروم گرفتید ولی نمی شد که من تا صبح سشوار رو روشن نگه دارم تا شما بخوابی همین که خوابیدی گذاشتمن توی کالسکت و گذاشتمت جلوی در حموم و فن حموم رو روشن کردم و با صدای فن حموم آروم گرفتی و خوابیدی و از اون شب به بعد هر وقت که شبها دل درد دارید این کار رو می کنم البته خودم هم خیلی ناراحتم که شما رو جلوی در حموم  میگذارم ولی این تنها روشی هستش که شما رو آروم می کنه .

البته من خودم هم خیلی رعایت می کنم در امر خوردن غذا چیزهایی رو که می خورم می گم چون خیلی محدود هستن . گوشت گوسفندی و مرغ و برنج و خیار و چیزهای دیگه ای که شما رو اذیت نکنه و توی این مدت وزن من به 68 کیلو رسیده و بعد از زایمان در این مدت یک ماهه 12 کیلو کم کردم.

َ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نوشى
19 دی 91 12:31
الهىىىىىىى
منم شنيده بودم سشوار بجه ها رو اروم ميكنه ولى فن حموم خيلى فكر خوبيه، يادم باشه منم از اين روش استفاده كنم راستى تو دوران بارداري جند كيلو اضافه كردى؟ و سيلوانا جون دنيا اومد جند كيلو بود؟


دوران بارداری 9کیلوو800 گرم اضافه کردم چون دیابت بارداری داشتم خیلی نمی تونستم چیزی بخورم
سیلوانا هم بالای سه کیلو بود.
مامان نسرین
19 دی 91 13:22
سلام سیلوانا جونم 1 ماهگیت مبارک باشه عسلم
روش خوابوندنت خیلی خنده داره مامانی سعی میکنم جلوی خندم رو بگیرم تا سرم نیاد ولی آخه نمیشه
ببوس عسل منو مامانی


همه نی نی ها کم و زیاد کولیک دارن و روشهای ساکت کردنشون هم صدای فن یا موتوره
فن سشوار و موتوز جاروبرقی و ماشین لباسشویی و ماشین و همچنین فن حموم
حالا کدوم یکیشون مقرون به صرفه تره
عطیه
20 دی 91 11:02
سلام من که رمز ندارم .خانومی
یه عکس از دخملت برام بذار ببینیمش


عطیه جان شما آدرس وبلاکتونو برای من نمیگذارید که من بتونم براتون رمز بگذارم لطفا آدرس وبتوونو بگذارید
فسقلی مامان وبابا
20 دی 91 13:21
سلام سیلوانا جون اولین ماهگردت رو بهت تبریک می گیم آتنا هم صورت مثل ماهت رو می بوسه


ممنومم عزیزم
فسقلی مامان و بابا
20 دی 91 13:24
سلام عزیزم خوبی عزیزم من تو 10روزگی آتنا 11 کیلو کم کردم و دکترم شک شده بود سعی کن غذاهای کم حجم و مقوی بخوری مثل گوشت کباب شده یا جوجه روی آتیش گوشت تو شیشه
مامان علیرضا
22 دی 91 10:42
عزیزم سلام یک ماهه شدنش مبارکه
مگه مرخصیت انقدر کوتاه بود؟
صدای سشوار رو ضبط کن براش بدار ایشالا زودتر خوب شه


ضبط کردم ولی تاثیری نداشت باید حتما خود فن باشه
ساحل
24 دی 91 16:55
چه جالب اولین باری هست که می شنوم صدای سشوار بچه را آروم میکنه هههه..
من که همون 8 کیلو را که کم کردم مونده همش میترسم لاغر نشمممم هنوز 8 کیلو دیگه دارم ..


یکی از بهترین راههای آروم کردن گریه کولیکیه