سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

هفته بیست و پنجم

1391/6/4 13:17
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبر مامان، سلام شکر شکن مامان، الهی مامان قربون این دلبریات بره عزیزمماچ

من و شما هفته های بارداری رو داریم به امید خدا و به سلامتی و یکی یکی پشت سر میگذاریم. من و شما وارد هفته بیست و پنجم از هفته های دوری و انتظار شدیم قلب

و اما تغییرات شما در این هفته :

در هفته بیست و پنجم بارداری نه تنها كودك شما موهای بیشتری درآورده است كه ممكن است موهای سر خود شما هم پرتر و درخشنده تر به نظر بیایند...


حالا جنین دارای ریتم خواب است و همزمان با آن چشمهایش را باز و بسته می کند. طول جنین 32 سانتی متر و وزن آن 1000 گرم است.

تصاوير هفته هاي بارداری تصاوير هفته هاي بارداري از هفته 4 تا 39 تصاوير هفته هاي بارداري از هفته 4 تا 39 کامل تصاوير هفته هاي بارداري از هفته 4 تا 39 در www.ladyday.shadlife.com

در این هفته جنین بیست و پنج هفته است. در این هفته جنین برای اولین بار چشمهایش را باز می کند، اما خیلی خوب نمی بیند. همچنان با جنین حرف بزن و برابس آواز بخوان، صداها تا اندازه ای از طریق آب جنین انعکاس پیدا می کند. در زیر پوست چربی بیشتری جمع می شود و چین و چروک پوست کمتر می شود. صدای قلب با گوشی پزشکی ممکن است شنیده شود و پدر می تواند با گذاشتن گوش خود بر روی شکم مادر احتمالا صدای قلب جنین را بشنود. جنین حالا ریتم منظم تری برای خواب دارد، مادر می تواند این را حس کند، زیرا جنین برای مدتی به طور کامل بی حرکت است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی
4 شهریور 91 13:06
هفته 25 مبارک خانومی

راستی چرا نوشتی 27 خیلی عجله داریااااااااااا

خط اول رو ببین


آخه دوست دارم زود تر تموم بشه

مامانی
4 شهریور 91 13:25
وایییییییییییییی تو هم مثل منییییییییییی

من دارم بال بال میزنم چرا تموم نمیشه اخه

حاضرم بگن الان برو زایمان اصلا از زایمان ترسی ندارم


ان شاا... سر موقع به دنیا بیان
فسقلی مامان وبابا
4 شهریور 91 17:18
مبارک باشه گلم به امید خدا زود می گذره بعد مثل الان من می گی ای چه زود گذشت انتظار شیرینه اما بعداز انتظار لحظه های شیرینتری هست این بوسها رو آتنا جون هدیه داد به نی نی


ای جونم چقدر هم چسبید این بوسه های آتنا جون
خدا کنه این انتظار به سلامتی سپری بشه
مامان محمدرضا
5 شهریور 91 17:21
آخی عزیزم

یه روز محمدرضای منم تو شکمم تو هفته ی بیست و پنج بود
چقدر شیرینه
قدرشو بدون


آره خیلی شیرینه
فسقلی مامان وبابا
6 شهریور 91 0:01
سلام خاله جون من شما رو هزارتا بوس می کنم نی نی حالش خوبه عزیزم چرا سونوگرافی ها تو نمی ذاری دوست دارم فسقلی رو ببینم


ممنونم جیگرم این بوسهات خیلی می چسبه
حتما میگذارم

نی نی جون
6 شهریور 91 10:22
سلام
وقتی میام وب مردمو میخونم میگم خدایا میشه.......................................
انشاا... که میشه.
به سلامتی نینیت


ان شاا... میشه عزیزم
مامان مهرزاد جان
6 شهریور 91 11:08
الهی یک نی نی توراهی دارید
انشاله به سلامتی به دنیا بیاد
ذوق زدم وقتی دیدم
اگه دوست داشتید به وب مهرزاد جان هم سری بزنید و براش یادگاری بنویسید خوشحال میشیم


حتما میام عزیزم