سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

سفارش سرویش خواب

1391/6/1 11:42
291 بازدید
اشتراک گذاری

روز دوشنبه یک روز بعد از عید فطر با پدر جون و خاله مریم رفتیم دلاوران برای دیدن سرویس خواب برای شما گل دختر ناز نازی

کل فروشگاههای سرویس خواب سیسمونی رو دیدیم والی که آدم دلش به تاب تاب می افتاد هوس می کرد همهشونو بخره ولی من که یه دونه نی نی خوشمل بیشتر ندارم و فقط می تونم یه سرویس خوشمل و ناز براش انتخاب کنم

خلاصه کلی گشتیم تا بالاخره توی یه فروشگاه یه سرویس خوشمل ناز دیدیم که خیلی خوشمون اومد و رفتیم با فروشنده صحبت کردیم و فاکتور نوشتیم و قرار گذاشتیم تاریخ 15/08/91 تحویل بگیریم

الهی مامان جون فدات بشه دختر طلا که الان واسه خودت یه سرویس خواب ناز نازی داری عزیزم ، خاله مریم چقدر ذوق می کرد به این سرویس که خدا می دونه

برات یه تشک محکم خارجی گرفتم تا اگه حسابی روش ورجه وورجه کردی حداقل تا یه دوسالی بشه ازش استفاده کرد ناز نازی

موقعی که سفارش می دادیم شما اصلا حرکت نمی کردی و آروم خوابیده بودی ولی موقعی که اومدیم و سوار ماشین شدیم کلی ورجه وورجه کردی  منم بهت گفتم چرا اون موقع که توی فروشگاه بودیم بیدار نشدی تا سرویس خوابتو ببینی حالا که دیگه داریم میریم خونه بیدار شدی عزیزم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامانی
1 شهریور 91 13:35
ایشالا زودی بگیری و دخملمون ازش استفاده کنه


ممنونم خاله جون
فسقلی مامان وبابا
1 شهریور 91 13:57
مبارک باشه جیگر خاله الهی فدات بشم خاله جون بوس می کنم عسلم صورت خوشگلت رو الهی من فدای شما و اون سرویس خوابت بشم


ممنونم خاله جونم
حدا نکنه خاله جون
فسقلی مامان وبابا
1 شهریور 91 14:00
سلام عزیزم خوبی مبارک مامان ونی نی مون باشه الهی به سلامتی باشه مواظب خودتون و فسقلی باشید


حتما خاله ممنونم که به مامان جونم اینقدر لطف دارین
مامان کوروش
1 شهریور 91 14:23
مبارک باشه
انشا... به سلامتی استفاده کنه دخملی و حسابی روش بپر بپر کنه یه کم من دلم خنک شه


ان شاا...



عاطي
1 شهریور 91 16:57
مرسي از اين همه مهربونيت واقعا محتاجم به دعا.ايشالا تو هم به سلامتي ني ني خانوميت رو به دنيا بياري و من بيام و عكساي نازشو ببينم


ممنونم خاله جون
انشاا...
مامان الی
2 شهریور 91 8:50
سلام دوستم
خوبی؟
ممنون که به یادمون بودی
خیلی خیلی مبارکه واقعا حس قشنگیه
به سلامتی سروسی خواب بیاد و اتاقش رو بچینی


خواهش می کنم عزیزم
ان شاا...
ساحل
2 شهریور 91 15:17
تخت نینی مبارکهههههههه....


ممنونم عزیزم
مامانی
3 شهریور 91 15:58
سلام عزیزدلم خوبی خانومی؟
بروزم عکسای سیسمونی پسلی رو گذاشتم منتظرتم



حتما مامان طه جون
یاسمن
4 شهریور 91 3:21
الهی
مبارکش باشه ایشالا به سلامتی ازشون استفاده کنه


ممنونم عزیزم
مامان نوشی
4 شهریور 91 16:34
مامانی کی گفته دخمل نازت خواب بود؟؟؟ بیدار بود ولی شیطونی نمیکرد که حواستون پرت نشه و با دقت سرویسش رو انتخاب کنین. مگه نه خاله جون؟؟؟ مبارکت باشه عزیزم


همین طوریه که شما میگید