سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

دختر گل مامان

1391/4/24 9:37
752 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم، سلام تاج سرم، سلام عزیزم، سلام جیگر طلاniniweblog.com

بالاخره مامانی روز پنج شنبه ساعت 30/12 ظهر فهمید مرواریدی که داره توی وجودش بزرگ میکنه یه دختر ناز نازیهniniweblog.com

روز پنج شنبه به خاطر نگرانی که داشتم رفتم دکتر و خانم دکتر اول صدای قلب مهربونت و شنید و بعد هم برام یه سنو نوشت و رفتم سنو  و منو پدرجون مشتاقانه پرسیدیم جنسیت نی نی ما چیه؟ خانم دکتری که سنو گرافی می کرد گفت یه دختر ناز و قشنگماچ

من و پدرجون کلی ذوق مرگ شدیم و بعد از اینکه کاملا از سلامتیه شما عزیز دلم مطمئن شدیم برای خودمون یه جشن کوچولو گرفتیم و کلی شادی کردیمniniweblog.com

از روز پنج شنبه دیگه شما نی نی نیستی دختر خوشگل مامانی، تاج سر مامانی عزیز دل مامانniniweblog.com

من خودم از موقعی که مجرد بودم دوست داشتم  نی نی  دختر داشته باشم موقعی هم که ازدواج کردم دعا می کردم  نی نی من دختر باشه آخه مامان جون دختر داشتن لیاقت می خواد عزیز دلم  niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهه
24 تیر 91 10:19
تبريك ميگم عزيزم.بووووووووووووووووووووووس


ممنونم عزیزم
مامان کوروش
24 تیر 91 10:32
عزیزمممممممم
الان با موبایل چک کردم دیدم نی نی مون دخملهههههه
نازی خوشگل خانوم
انشا... سلامت باشه


ممنونم مامان کوروش جون
نسرین
24 تیر 91 11:06
واییییییییی دخمل عزیزم .خدا لطف خیلی بزرگی بهت کرده که بچه ات دختره بذار بدنیا بیاد میفهمی چی میگم عاشقش میشی
خیلی خوشحال شدم مبارکه خواهر جون


ممنونم عزیزم
نسرین
24 تیر 91 12:34
خاله به من هم سر بزن و بابت دختری که داری تو دلت یه بار دیگه خدا رو شکر کن


حتما میام عزیزم بهتون سر می زنم بازهم خدا رو شکر می کنم
نایسل
24 تیر 91 14:16
قربونشششش برم من دختره الهی فداش شم چقدر خوبببب منم عاشق دخمل هستم وایییییییییییییییی خوش به حالتتتت خیلی خوشحال شدمم جیگرمم


ممنونم عزیزم
مامان محمدرضا
24 تیر 91 17:28
آخی . خاله فداش بشه .
مبارکه عزیزم .

راس می گی بخدا . همش تکون تکون


خدا نکنه خاله جون
ساحل
25 تیر 91 16:08
تبریک میگم یه عالمههههههه


ممنونم مامان ساحل عزیز