سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

ولین تاین

1390/11/26 12:24
405 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز روز عشاق بود. منم می خواستم برای کسی که دوستش دارم چیزی بخرم و بهش کادو بدم.

حدود ساعت 40/1بعد از ظهر مرخصی گرفتم و رفتم بیرون از اداره . تا میدان صنعت پیاده رفتم و رسیدم میلاد نور .

تا طبقه سوم رفتم ولی چیزی که به درد همسر جون من بخوره نبود. دوباره پیاده راه افتادم رفتم گلستان. تا طبه های آخر رفتم و بالاخره یک جایی که جا سوئیچی می فروختند رو پیدا کردم. برند های ماشینها رو داشت. منم یه برند پژو خریدم و بردم دادم طبقه همکف برام توی یه جعبه قرمز گذاشتند و روی اون یه گل با ربان چسبوندند.منم اومدم اداره توشو کلی شکلات گذاشتم و بردم خونه و دادم به شوهر جان.

توی جعبه هم یه کارت کوچولو گذاشتم و داخلش نوشتم یوسف عزیزم دوستت دارمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ناشناس
2 اسفند 90 11:06
خوشبحال بابای نی نی که اینقدر تحویلش می گیرید مبارک باشه باباجون نی نی
ثمین
7 اسفند 90 10:22
سلام
اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید
منتظرتون هستم



حتما میام