سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

اتفاقات این چند روزه

1392/1/25 21:20
256 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برای اولین بار برات لعاب برنج درست کردم و بهت دادم ولی خوشت نیومد و با بی میلی میخوردی ولی موقع نهار من و پدر جون ابگوشت می خوردیم به پدرجون گفتم پستونکش رو بزن توی ابگوشت بذار دهنش  ایشون هم همینکار روکرد ، شماهم ملچ مولوچ راه انداختی و با اشتها می خوردی، یه چند باری اینکارو کرد و شما هم با اشتها پستونک رو میک میزدی. بعداز یه چند دقیقه ای که گذشت و دیگه پدرجون پستونک آبگوشتی تو دهنت نگذاشت خودت پستونک رو درآوردی و انداختی توی کاسه من و پدرجون رسما اینطوری بودیمتعجب

یه چند روزی هست که خیلی بیقراری میکنی و همش باید باهات بازی کنیم یا بغلت کنیم ماشاا... که ارتفاع سنجت هم که خوب کار میکنه.

دوست داری برگردی و سعی کنی جلو بری ولی هنوز به اینکار دست پیدا نکردی و وقتی برمیگردی و نمیتونی جلو بری گریت میگیره و همش غر غر میکنی .

زیاد آواز میخونی مخصوصا  موقع خواب ، یه چند شبی هست که باید بغلت کنم تا خوابت ببره، راستی دیگه یه چند روزی میشه که دیگه شیر منو نمیخوری و فقط شیر خشک می خوری.ناراحت ولی توی بازیهامون میای یه میک میزنی و میری و لبخند می زنی ولی برای اینکه بخوری سیر بشی نه.

توی پست بعدی کلی برات عکس دارم .قلبماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهسا
26 فروردین 92 0:09
امیدوارم همیشه کنار هم بهترین خاطرات و داشته باشید
مامی کوروش
26 فروردین 92 8:04
خب درست و حسابی به بچه ابگوشت بدید دیگه دلش می خواد شکمـــــــــــــــــــــو خانوم
farhad
27 فروردین 92 0:24
برای تبادل لینک با ما ابتدا ما رو با نام ● Çocuk Dünyası ● لینک کرده و به ما اطلاع دهید تا ماهم شمارو لینک کنیم
الی مامی آراد
27 فروردین 92 1:00
سلام مامانی سیلوانا جون خیلی از وبتون خوشم اومد از اون اول همه رو نگاه کردم برام جالب بود که از قبل از باردایتون نوشته بودین تا الان هم ادامه دادین آفرین به شما که اینقدر فعالین و تمام اتفاقات مربوط به دخترتون روو ثبت کردین خوشحال میشم به ما هم سر بزنین و با هم دوست بشیم
فسقلی مامان وبابا
27 فروردین 92 12:13
سلام عزیزم سلام سیلوانای گلم خوبی خاله جون من قربون شیطنت بازیت بشم غذای مامان وبابا رو می خوای بخوری ای بلا خاله دوست داره یه دنیا عسلم
نیلوفر/مامانه روژینا
28 فروردین 92 20:50
اولین ابگوشت نوش جونت سیلوانای گلم.
مامان نوشى
1 اردیبهشت 92 13:14
سيلوانا جون عيدت مبارك ٤ ماهكيت هم مبارككككك
مامان نسرین
2 اردیبهشت 92 16:27
سلام سلام به دوستای گلم ای جونم که آبگوشت خور شدی عزیزم چقدر خنده داره دلم براتون تنگ شده بود