سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

واکسن چهار ماهگی

1392/1/21 23:23
218 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح ساعت 8 بهت قطره استامینوفن دادم به خیال اینکه ساعت 9 بیدار میشی و میریم برات واکسن می زنم ولی خوابیدی تا 10/45 دقیقه منم پیشت خوابیدم تا خودت بیدار شدی.

ساعت 10/5 با پدر جون رفتیم و واکسنت رو زدیم اولش به انداره 10 ثانیه گریه کردی و بعدش آروم شدی آوردیمت خونه و بازی کردی و بعد از ظهرهم خوابیدی.

عصر اومدی روی تخت من و پدرجون با همدیگه فیلم نگاه کردیم و انگری برد بازی کردیم . وقتی من بازی کردم شما نگاه می کردی و بعد دست منو از روی کیبردکنار میزدی و نگاه می کردی منم بهت می گفتم خوب شما بازی کن بعد دستت رو میکشیدی روی کیبرد و به من نگاه میکردی و صدا میکردی .

پدر جون امروز رفتن دندون پزشکی و جراحی کردن دندونشون رو کمپرس سرد میگذاشتن روی لثشون شما  نگاشون میکردید با صدا ازشون میپرسیدین این چیه روی صورتتون گذاشتین آستین پدرجون رو میگرفتین و میکشیدین . 

قربونت برم با شعور من ، دختر قشنگم با محبت، مهربونم 

الان که خوابیدین و حالتونم خدا رو شکر خوبه خدا کنه مشکلی پیش نیاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آتنا
23 فروردین 92 22:44
الهی من فدات بشم خانمم شما واکسن زدی گریه کردی من قربون اشک چشمات بشم سیلوانا جون ایشاالله زود خوب بشی
مامان آتنا
23 فروردین 92 22:49
سلام خواهر جون هرچند یک بار سال نو رو تبریک گفتم اما نمیدونم کامنتم به دستت نرسیده ویا نه رسیده و خواهر خانمی از دست من دلگیره اگر نرسیده ونی نی وبلاگ توراه برداشت واسه خودش من دوباره این عید باستانی رو به شما وسیلوانا ژون و همسرت تبریک میگم وامیدوارم همیشه قرقه شور وشادی باشید امیدوارم از دست من نباشید
الهه
24 فروردین 92 23:34
ممنونم خاله جون كه بهم سر ميزني بازم بيا
مامان محمدرضا
25 فروردین 92 1:58
سلام عزیزم ممنونم به وب ما هم سرزدید.در مورد تم تولد پسرم سوال کردید باید بگم خودم طراحی کردم و دادم بیرون پلات رنگی گرفتم.این طوری به صرفه تره اگه خودتون از اینترنت عکسهای مورد نظرتون رو دانلود کنید مثلا تم خرس یا تم پروانه سرچ کنید میاد بعد در فتوشاپ عکسهای فرزندتون رو جا گذاری کنید و می تونید با قیمت مناسب چاپش کنید.بازم سوالی بود در خدمتم.آموزش فتوشاپ هم تو اینترنت هست کار سختی نیست شما می تونید. یه سوال به پسرم و دختر دایی هاش رای دادید؟؟؟میشه این کارو بکنید ممنون میشم.
مامان نسرین
2 اردیبهشت 92 16:30
قربونت برم خیلی دردت گرفت عزیزم انشاالله زود زود خوب میشی