سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

سیلوانای 70 روزه

1391/11/29 12:25
233 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دختر ناز من 70 روزه شد. قربونت برم عزیزم من و پدر جون به وجود شما دختر عزیزم افتخار می کنیم .

شما، من و پدر جون رو خوب می شناسی و وقتی ما رو می بینی یه لبخند شیرین با یه حلاوت دلنشین به ما تحویل میدی، که دل دو نفرمون درجا آب میشه . قلب

اینروزها برامون صحبت می کنی و کلی من و پدرجون رو سرگرم میکنی و گذشت زمان رو اصلا متوجه نمیشیم .

هفته گذشته که برای زدن واکسن رفته بودی گفتن وزنت خیلی اضافه نشده، البته می دونم دلیلش چیه : دلیلش این بود که شما از شیر خشک ب بلاگ کامفورت استفاده می کردی که باعث بیرون روی شلکی شده بود و این امر کم شدن وزن شما رو در پی داشت.ناراحت

به خاطر همین شیرخشکت رو عوض کردم تا این معضل از بین برود .

امیدوارم 5 اسفند که دوباره قراره برای قد و وزن ببرمت وزنت بالا رفته باشه.

چند روزی هستش که به عروسکهای کنار تختت و همچنین عروسکهای آویزون روی نی نی لالایت توجه می کنی و سعی می کنی اونها رو با دست بگیری یا با دستهای کوچولوت اونها رو تکون بدی و وقتی هم که دستت بهشون نمیخوره گریه می کنیگریه و من هم اونها رو از جلوی دستت برمی دارم.

عزیزم خدا رو شکر که خداوند به ما لطف کرد و شما رو به من و پدرجون داد. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

وانيا
29 بهمن 91 12:36
سلام از وبلاگ زيباي شما بازديد كردم ، اگه مايل باشيد با هم تبادل لينك كنيم . مرسي
مامان آنیسا
29 بهمن 91 12:45
عزیزم دخترتون چه اسم زیبایی داره اگه میشه عکسش هم بزارید دلمون آب شد
ناهید
29 بهمن 91 14:59
سلام عزیزم ممنون که سر زدی به وبم.آمپول توی کمرش کمر درد سر درد نمیاره؟
فسقلی مامان وبابا
29 بهمن 91 15:45
سلام خواهر جونییییییییییی وسلام جیگر خاله خوبی
خاله جون ماشالله بلا شدی خاله فدای کارت ولبخندهای جیگرت بشه
الان شیر خشک بهش چی میدی


ب بلاگ شماره 1
مامان کوروش
30 بهمن 91 8:47
سیلوانا جونم انشا... هفتاد ساله بشی
نه هفتاد کمه صد و هفتاد ساله بشی عزیزممم


ان شاا...
مامان طه
1 اسفند 91 11:05
سلام عزیزم خوبی؟

دخمل نازتوببوسش

راستی چرا شیر خشک میخوره؟




به خاطر اینکه من خونه نیستم بخوام بهش شیر بدم تا ساعت 5/3 بعداز ظهر سر کار هستم
مامان نسرین
2 اسفند 91 12:12
سیلوانا جون فرشته کوچولو 70 روزگیت مبارک عزیزم قربون اون لبخندهای خوشگلت
فسقلی مامان وبابا
5 اسفند 91 9:35
سلام کجایی چرا نمی نویسی من نگرانم خبری چیزی