سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

نظرات (11)

مامان علیرضا
28 آذر 91 6:44
عزیزم سلام
قدم گل نازت مبارک
ایشالا هممیشه شاد و سالم باشه و سایتون سرش



مامان کوروش
28 آذر 91 7:27
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ * و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین
عزیز دلممممممممممم وای قربونت برم من نانازی خانم
چقد خوشگل و نازه مامان سیلوانا
خوش قدم باشه ، انشا... سلامت باشه و نامدار
وای این بهترین هدیه امروز صبحم بود عزیز دلم
اینقدر خوشحالم که نمی تونم توصیفش کنم

خدانکنه خاله همیشه سلامت باشی و شاد
ممنونم از این همه احساس خوبت

مامان فرانک
28 آذر 91 8:06
سلام تولد سیلوانا جون مبارک همیشه سالم باشه
فسقلی مامان وبابا
28 آذر 91 12:38
سلام سیلوانا سلام شیرینم خوش آمدی عسل زمینی شدنت مبار گلم الهی هزار ساله بشی نفس من قربون گریه هات بشم خاله جون خوش آمدی خوش آمدی
مامان نسرین
28 آذر 91 14:17
عزیز دلم نازگل خاله الهی قربونت برم هزار ماشاالله چقدر نازی تو جیگر من
فرشته آسمونی زمینی شدنت مبارک عزیزم
خدا حفظت کنه انشاالله اینقدر عسلی و ناز خوابیدی


ممنونم خاله جون
مامان ساینا
30 آذر 91 12:04
ماشالله صد قل هوالله این فرشته یناز وخوشکل.. قربونت برمالهی سیلوانا کوچولو..برات آرزوی بهترینها وبهترین آرزوها رو دارم تو این سرزمین خاکی


ممنونم خاله جون

مامان نوشى
3 دی 91 21:52
الهىىىىىىىىىىىىىىىىىى
قربونت برممممممممم، قدم نو رسيده مبارك، ماشاالله جه نازه، بوسسسسسسسسسس


ممنونم عزیزم
سارا 91
9 دی 91 9:43
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قدم نو رسیده مبارک باشههههههههههه خیلی نازه قربونش برم ایشاله همیشه زیر سایه پدر مادرش بزرگ بشه عزیزم بوسسسسسسسسسسسسس


ممنونم عزیزم
مامان یه فسقِلی
29 دی 91 1:34
قـــدم نو رسیدنتون با یک ماه تاخیر ، تبریک میگم ...
مامان پریناز
23 بهمن 91 12:52
الهی این دختر ناز همه وجودش پر از خیر و برکت براتون باشه...قدمش مبارک

راستی بیمارستانت پارسیان نبود؟؟؟آخه لباسای بیمارستانش عین مال دخترمه!


ان شاا... عزیزم
نه بیمارستان صارم بودم
مامان پریناز
23 بهمن 91 12:57
http://upload.iranvij.ir/images_dey91/63360037029808171528.jpg ببین این لینکو !چقدرم دخترتو دخترم نوزادیشون شبیهه!