سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

کادوی تولد مامان نی نی

1390/6/22 15:29
425 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بابایی توی کامنت های که گذاشته بود گفت که جوجمون داره میگه که من برای تولدت هدیه گرفتم . وقتی رفتم خونه ازش پرسیدم که جوجه

زرد توپولی گفته برام هدیه گرفتی. گفت هنوز نگرفتم یعنی هنوز زمان

گرفتن هدیه نیومده پرسیدم مگه هدیه تولد زمان

داره. گفت آره زمان داره یعنی امسال زمان بهش دادن. زمانشم چند روز

دیگست. ازش پرسیدم خوب حالا میخوای چی برامون بخری. گفت فیش. گفتم

 چه فیشی منظورت ماهی گلیه . گفت نه فیش حج عمره که اونم زمان ثبت

 نامش 24/6/90 به بعده . خیلی خوشحال شدم که همسرم میخواد یه هدیه

معنوی بهم بده . البته من سال 88 یک بار مشرف شدم عمره . ولی خیلی

دوست دارم دوباره برم . امیدوارم اونایی که آرزو دارن همگی قسمتشون

بشه . آمین . همسر عزیزم به خاطر همه چیز ازتون ممنونم .دوستتتتتتتتتت

دارم.ماچ

                                                                    

                                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ابوالفضل
22 شهریور 90 15:06
سلام سلام سلام
چه هدیه ی زیبایی
برای ما هم دعا کنید


آره به نظر خودم هم خیلی زیباست . حتما . ولی نمیدونم امسال ثبت نام کنیم چند سال دیگه میتونیم مشرف بشیم .

مامان میکاییل
22 شهریور 90 21:30
وااااااااااااااااااااای چه عالی ، دسته همسره مهربونتون درد نکنه با این هدیه فوق العاده
خاله نی نی
30 شهریور 90 12:23
عالیه دستشون درد نکنه -مارم دعا کنین
بابای کیان
2 مهر 90 10:54
سلام حاج خانم. پیشاپیش زیارت قبول


ممنونم