سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

تولد مامان نی نی

1390/6/20 13:25
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچول مامان  

امروز 20/6/90 هستش و مامان در چنین روزی 29 سال پیش (البته درج شده در شناسنامه)‌به دنیا اومده و مامانشو خوشحال کرده تاریخ تولد

 واقعی مامان 20/7 هست با اینکه می دونم به یاد داشتن روز تولد یعنی به یاد

 داشتن گذر زمان ولی من روز تولدم را در دو تاریخ مختلف به یاد میارم و

 دوستشون دارم.

 

                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمو روحانی
20 شهریور 90 13:15
سلام .رد شدم از اینجا دیدم روز تولدتونه .نی نی هم هنوز دنیا نیومده .لذا بهتون تبریک گفتم .موفق باشید


متشکرم شما هم موفق باشید
H m
20 شهریور 90 14:35
tafalode eydetoon mobarakieee


ممنونم از اینکه برام کامنت میگذارید

خاله نی نی
20 شهریور 90 15:29
تولدتون مبارک ان شااله صد ساله بشید -هرچه زودتر نی نی بیاد دیگه مردیم از بس هر روز اومدیم وبو دیدیم خبریم از نی نی نبود


متشکرم از اینکه هر روز میاید و به من و نی نی سر میزنید. ببخشید دیگه هنوز نی نی رو دعوت نکردیم بیاد .
بابای جوجه
21 شهریور 90 9:05
سلام مامان جوجه زرد کوچولوی ما.راستش داشتم به این فکر میکردم که چطوری میشه از خدا درخواست کرد که دو تا جوجه کوچولوی تپل مپل سالم (دختر و پسر) با هم به ما بده که برای همیشه همیشه جنسمون جوره جور باشه!!!راستی نینیمون یواشکی داره در گوشت بهت میگه که بابایی برای تولدت کادو گرفته!از دست این وروجک!!!


ان شاءالله. ممنونم بابا جون نی نی که اومدین و نظر قشنگتونو دادین بابت کادو هم بیسار سپاسگذارم. دوستت دارممممممممممممممم عزیزم
مامان آرین
23 شهریور 90 2:22
عزیزم تولدت مبارک باشه


ممنونم عزیزم