سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

بدون عنوان

1390/5/27 10:12
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی گلم

این روزها به خاطر گرمی هوا و ماه رمضان مامانی اصلا سر حال نیست از سر کار که می رم خونه دقیقا تا دم اذان من توی آشپزخانه هستم چون باید هم افطاری درست کنم هم سحری هم برای خودم هم برای باباجونی. چون من خودم هم تنوع طلب هستم نمی تونم یک غذا رو در 2وعده بخورم . دیشب رفتیم خونه مادر. خوب بود چون من دیگه توی آشپزخونه نبودم . و پخت و پز خبری نبود . امشب هم باباجونی به من قول داده که منو دعوت کنه بریم بیرون افطاری بخوریم . اگه حوصله داشته باشه و خسته نباشه می دونم که روی قولش می مونه. این شبها شبهای عزیزیه شب قدره امیدوارم بتونیم از این شبها استفاده کامل را ببریم .

                                                  

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان عشق ماشین
30 مرداد 90 9:03
همه صفحات وبتو خوندم.جالب بود.
مامان بهار و باران
1 شهریور 90 18:15
سلام نماز روزه هاتون قبول باشه
مامان سهند
2 شهریور 90 12:33
منم دعا کنیدددددددددددددددد