سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

بدون عنوان

1390/5/24 10:55
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جونم

فکر کنم دیگه بابایی حوس کرده که یه بچه داشته باشته . چون روز پنج شنبه که رفته بود ضیافت افطاری دوستش گفت که یک بچه بوده که من ازش خوشم اومده بود و اونو بغلش کردم . گرچه من از خیلی وقت پیشا می دونستم بابایی از بچه خوشش میاد ولی به خاطر من ترسو می گه نمی خوام . خ.دش هم همش می گه تا تو چیزی نخوای من نمی خوام و بهت تحمیلش نمی کنم . نظر شما خوانندگان این مطالب چیه ؟ به نظر شما من درست حدس زدم یا نه؟

منتظر نظراتتون هستم . چشمک

 

                                                                  

niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فاطمه
22 مرداد 90 16:30
سلام عزيزم ، مطمئن باش همسرت هم عاشق بچه هاست پس زود دست به كار شيد بااجازه لينكتون كردم
ني ني شكلك
22 مرداد 90 18:43
ني ني شكلك به عنوان مرجع تصاوير زيبا ساز وبلاگ افتخار دارد ضمن معرفي خود از شما دعوت به عمل آورد تا جذابيت وبلاگ ني ني خوشگل خود را با انواع تصاوير در موضوعات متنوع چندين برابر كنيد. ني ني شكلك در لينك بسياري از دوستان جا دارد. با تشكر موفق باشيد.
مامان آرین
22 مرداد 90 23:17
سلام مامان جون نی نی میدونی به نظر من همه آقایون بچه دوست دارن حالا اینکه چرا به روی خودشون نمی آرن دلایل زیادی داره