سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

قبل از دو ماهگی

1391/11/16 9:54
202 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز دیگه شما دو ماهتون تموم میشه و به سلامتی سه ماهه میشید. کارهایی که انجام میدی عبارتند از:

سعی می کنی دست کوچولوتو به دهت نزدیک کنی و ملچ مولوچ راه بندازی.

برامون لبخند های زیبا می زنی و دلمون رو شاد میکنی و منو عاشق تر.

صداهایی را همراه با تکون دادن دست و پاهات هستش  از دهن کوچولوت درمیاری انگار که داری حرف میزنی و روزمرگیهات و تعریف میکنی.

قربونت برم که با این کارهات من و پدرجون رو عاشق خودت کردی .

عزیزجون از روز شنبه تا دوشنبه شما رو از صبح تا ساعت 4 نگهداری میکنه تا من بیام خونه و بعد از اینکه میام خونه بهتون شیر میدم و بغلتون می کنم تا هم خودم دلتنگیم کمتر بشه و هم بتونم شما رو محبت کنم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان کوروش
16 بهمن 91 12:17
برای ما زود می گذره ، برای تو هم همینطوره ؟
باورم نمی شه دخملی دو ماهش تموم شده


آره خیلی زود میگذره
خودم هم همینطور چشم روی هم بگذارم یکسالشم تموم میشه
فسقلی مامان وبابا
16 بهمن 91 16:13
سلام خانم خوبی سلامتی ؟ سیلوانا جون خوبه ؟ کم پیدایی سمت ما نمیای خاله فداش بشه که داره خانم می شه یه دنیا بوس واسه نفس طلا
مامان علیرضا
16 بهمن 91 16:45
ایشالا همیشه در کنار هم خوش باشین پس دو روز میری سر کار ؟
مامان علیرضا
16 بهمن 91 16:45
ایشالا همیشه در کنار هم خوش باشین
پس سه روز میری سر کار ؟


آره عزیزم سه روز اول هفته
مامان نوشى
17 بهمن 91 20:21
واى قربونش برم ، اين همه كار رو تو دو ماهكى انجام ميده واى جه هيجان انكيز فداى اون دستا و دهن كوجولوت خاله جون، دوستم برام دعا كن منم ده روز ديكه بايد برم برا زايمان

بوسسسس


ان شاا... به سلامتی زایمان می کنی
فسقلی مامان وبابا
19 بهمن 91 13:12
سلام خبری از تون نیست من چند بار پیام گذاشتم نمیدونم ارسال نشد یا خودتون ثبت نکردین آرزوی من سلامتی شما وسیلوانا جونه مواظب خودتون و جیگر باشید
فسقلی مامان وبابا
19 بهمن 91 13:20
سلام عزیز دل خاله 2ماهگیت مبارک جیگرم الهی خاله جون 120 ساله بشی
یه دنیا بوسه واسه فرشته ایی که همه دنیای مامان وباباشه


ممنونم خاله جون
می بوسم روی ماه آتنای مامانی رو
مامان کوروش
21 بهمن 91 10:05
کشته ما رو با شی مورد نظر ، بیخیال هم نمی شه