سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

بدون عنوان

1390/5/16 14:55
204 بازدید
اشتراک گذاری

اتفاق ناگوار

امروز صبح حدود ساعت 5/10 صدای ترمز یه ماشین به گوشمون رسید و بعدش هم صدای جیغ یه خانم که داشت تقاضای کمک می کرد . از پنجره اتاق کارم که به بیرون نگاه کردم دیدم یه تاکسی پراید با یه موتوری تصادف کرده و موتور سوار افتاده بود روی زمین و همه دورش جمع شدند ما از بالا داشتیم نگاه می کردیم یعنی منو همکارام . من گفتم کاش به اورژانس زنگ بزنیم یکی از همکارم گفت آخه نمیاد . گفتم چرا میاد و دستم رفت برای تلفن و زنگ زدم اورژانس . حدود 5 دقیقع بعد آمبولانس اومد مصدوم رو با خودش برد من تنم داشت می لرزید یاد اون اتفاقی که توی جاده برای خومون افتاد افتادم و گفتم خیلی خدا به ما رحم کرد .

تو رو خدا هرکی که این نوشته ها رو می خونه و عزیزانش از راکبان موتور هستند بهشون گوشزد کنید که مراقب رانندگیشون باشند .  التماس دعا

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پارسا
16 مرداد 90 16:14
سلام با اجازه لینک شدی