سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

بدون عنوان

1390/5/9 11:07
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی مامان ماچ

میدونم خودتم متوجه این موضوع شدی که من از اینکه بخوام تورو داشته باشم می ترسم . چند روز پیش منو بابایی رفته بودیم شهرستان عروسی. در راه برگشت بابایی خسته بود و خوابش میومد. پشت فرمان چشماش سنگین شد و نزدیک بود بیفتیم توی دره و بعدش که با صدای من بیدار شد نزدیک بود بریم زیر کامیون و دیگه هیچ وقت تو رو نداشته باشم و ما هم بیام پیش خدا .

 خدا خیلی به ما رحم کرد به صدم ثانیه ما زنده موندیم . هر وقت به اون لحظه فکر می‌کنم  خدا رو شکر می‌کنم که به ما فرصت دوباره داد تا زندگی کنیم .

عزیزم تو که الان پیش خدایی برامون دعا کن تا زیر سایه امام زمان باشیم .لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فهيمه و صدرا
9 مرداد 90 11:41
خدا خودش مواظب همه مون منم از ني ني دار شدن مي ترسيدم سنم هم 29 ساله ولي چاره اي نبود الان كه دارم خدا رو 1000 مرتبه شكر مي كنم و غصه مي خورم چرا 5 سال صبر كردم خيلي شيرنه هفته چندي؟ ني ني چي هست؟
مامان ارميا
9 مرداد 90 11:44
سلام عزيزم. انشاءاله هر چه خدا بخواد. يه ني ني خوشگل و ناز منتظره تا اجازه ورود به دامن شما رو بگيره. فعلا تو بهشت با فرشته ها سرگرمه.الهي. به وبلاگ ما هم سر بزن.
بابا حسن
9 مرداد 90 12:04
سلام. خدا رو شکر اتفاقی براتون نیوفتاد. به خاطر نی نی هم شده بیشتر مراقب خودتون باشید.
عمه ني ني
17 مرداد 90 14:25
بچه که بودم فقط بلد بودم تا 10 تا بشمرم 2،1، ...10!نهایته هر چیزی همین بوداز بابا بستنی که میخواستم 10 تا میخواستم مامانم رو 10 تا دوست داشتم،خلاصه ته دنیا همین 10 تا بود و چقدر این 10 تا قشنگ بود ولی حالا نمیدونم ته دنیا کجاست؟نهایت دوست داشتن چقدره؟انگار خیلی هم حریص تر شدم 10 تا بستنی هم دیگه منو راضی نمیکنه اما میخوام بگم که ني ني كوچولو تو ومامانتو دوست دارم به همون اندازه ی 10تای بچگی...دوستت دارم عزیزم،10تا،نه 100 تا نه 1000 تا نه...! دوســـتـــت دارم